Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man stoppa in en 17-tum PB Al keyboard i en 15-tums PB Al?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Hade tänkt byta ut mitt lite knasiga japanska tangentbord och har ett hittat ett hyfsat billigt US tangentbord från en PB Al 17-tummare. Kan jag stoppa in ett sådant i en PB Al 15-tummare utan problem?

mvh

Tobias

  • Medlem
  • 2004-11-29 23:20

Om jag har förstått rätt så är "alla tre" tangentborden, 12" 15" och 17" likadana.
Alltså borde man även kunna stoppa in en 17" PB Al KB i en 12" PB Al om man så vill.

Ursprungligen av 3OPAH:

Om jag har förstått rätt så är "alla tre" tangentborden, 12" 15" och 17" likadana.
Alltså borde man även kunna stoppa in en 17" PB Al KB i en 12" PB Al om man så vill.

Tja, killen som säljer tangentbordet hävdar i alla fall att det *inte* passar i en 12-tums PB och eftersom har inte direkt har något incitament om att ljuga om detta så tänkte jag fråga. 15 och 17-tums varianterna känns dock mycket mer lika varandra så jag tror att det ska gå...

/ Tobias

Det är skillnad på de som har bakgrundbelysning och de andra...

  • Medlem
  • 2004-11-30 08:28

Ja just det ... man har blivit bortskämd med bakgrundsbelysningen så man antar att det finns på alla.
Tack för rättelsen pizzabudet.

Ursprungligen av 3OPAH:

Ja just det ... man har blivit bortskämd med bakgrundsbelysningen så man antar att det finns på alla.
Tack för rättelsen pizzabudet.

Jo, jag kan idag inte förstå hur jag klarade mig innan!

1
Bevaka tråden