Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej allihopa

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-28 18:37

För tre år sedan var jag på jakt efter min allra första dator. På en reklampelare i tunnelbanan såg jag den härligt vita ibooken och föll direkt, några andra alternativ fanns aldrig. Samma ibook hänger med fortfarande och jag har blivit en sån där tönt som jag förut brukade småle åt och gett den ett eget smeknamn.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-11-28 18:50
Ursprungligen av Ellen:

För tre år sedan var jag på jakt efter min allra första dator. På en reklampelare i tunnelbanan såg jag den härligt vita ibooken och föll direkt, några andra alternativ fanns aldrig. Samma ibook hänger med fortfarande och jag har blivit en sån där tönt som jag förut brukade småle åt och gett den ett eget smeknamn.

Så trevligt, välkommen Ellen. Sådana töntar finns det gott om här på 99mac. Och vad heter din iBook då?

Hej Ellen.

Min iBook heter Snöflingan

Men den är go och varm trots namnet

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-28 19:31

Hej Pocahontas & Eva!
Pärlan heter min härliga ibook. Något rispig efter att jämt följa med i väskan, men fortfarande lika fin. Har förstått att man kan få många bra tips och ideér på den här sidan..

Snöflingan har en alldeles egen väska (american tourister) och är ständigt min följeslagare.
Visst får du av oss många mer eller mindre goda råd angående din Pärla

  • Oregistrerad
  • 2004-11-28 19:50

Pär-lan - det låter ju lite som hemma hos mig…

(Ursäkta en göteborgsk witz i nerdigt vokabulär…)

1
Bevaka tråden