Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Applestore US har Thanksgiving Rea

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Thanksgiving Rea på Apple Store US
Apple Store US erbjuder flera rabatter och fina priser i deras Thanksgiving-rea som endast varar 1 dag och lite av det man har satt rabatt på är:

$100 rabatt på dom flesta iMac G5 konfigurationerna
$100 kostar Airport Express
$70 kostar .Mac medlemskap
$20 rabatt på alla iPod modeller

Vidare är det rabatt på programvaror såsom Microsoft Office och på många av iPod tillbehören såsom Griffin's iTrip och mycket mera. Applestore erbjuder även $40 rabatt på JBL On Stage och Altec Lansing inMotion IM3 ljudsystem för iPod.

Mer information finns på: http://www.store.apple.com

Får vi se liknande rabatt vid jul i Sverige måntro?
Skrivet av: Martin Björkdahl

Läs mer:
http://www.99mac.se/vbindex.php?id=795

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-26 22:31

Ett mycket bra initiativ! Det är lite trist med företag som aldrig har reor, jag tänker då på min fd favoritgitarrförstärkartillverkare Mesa/ Boogie, som kör med en stenhård policy mot all typ av sänkning av priset. Det är ganska tråkigt. Visst känner man ett sug att slå till på någon kul pryl om det råkar vara lite billigare just idag?

Mer reor till macisterna!

  • Oregistrerad
  • 2004-11-26 22:32
Ursprungligen av hgus:

Mer reor till macisterna!

Hur stor resväska har bror din i jul?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-26 22:38
Ursprungligen av Pär:

Hur stor resväska har bror din i jul?

Hehe, jag vet inte. Men där ska åka åtminstone en iBook G4 och en iPod mini till mig hade jag tänkt, och troligtvis också hans PB 17" som han beställde igår såvitt jag förstår...

  • Oregistrerad
  • 2004-11-26 22:41
Ursprungligen av hgus:

Hehe, jag vet inte. Men där ska åka åtminstone en iBook G4 och en iPod mini till mig hade jag tänkt, och troligtvis också hans PB 17" som han beställde igår såvitt jag förstår...

Dang!

Det fanns "gamla" iBook för 799 nu…
Vad blir det? sex å ett halvt å nå´t?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-26 22:50
Ursprungligen av Pär:

Dang!

Det fanns "gamla" iBook för 799 nu…
Vad blir det? sex å ett halvt å nå´t?

det är ju ingenting... Skulle haft lite bättre likviditet bara... Argh

Länk?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-26 23:01

Kolla om denna funkar… annars finns det något om "special deals" en bit ner på storesidan…
Tycker han det skramlar så kan jag gärna lämna över erfoderlig summa i reda sekiner…
Något säger mig dock att han kan få problem i tullen om de undrar varför han har ett bärbart Viginia Tech i resväskan

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-26 23:05
Ursprungligen av Pär:

Kolla om denna funkar… annars finns det något om "special deals" en bit ner på storesidan…
Tycker han det skramlar så kan jag gärna lämna över erfoderlig summa i reda sekiner…
Något säger mig dock att han kan få problem i tullen om de undrar varför han har ett bärbart Viginia Tech i resväskan

Haha, jag är rädd för det.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-26 23:09
Ursprungligen av hgus:

Haha, jag är rädd för det.

Hör mä'n - och är han trilsk så kan vi blanda arsenik i hans knäckebrödsskiva när vi tar "årliga traditionella, årligen återkommande" knäckebrödsbaket…

edit: Don't miss out on "tomorrow"

1
Bevaka tråden