Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lycklig

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-11-25 20:56

Jaha, hej alla!
Jag heter Anders och har varit med här ungefär två år och mest läst alla intressanta/roliga inlägg men inte lagt mig i diskutionerna så ofta. Hursomhelst är jag 30 år, bor i Uppsala. Gift och har en son på 3 år. Jag har precis fått nytt jobb på forskningsavdelningen på ett litet bioteknikföretag här i stan. Mina jobbuppgifter kommer, förutom en hel del labbande, även innehålla diverse IT-relaterade saker. Till min lycka kör alla på företaget Mac, och jag ska deltida som administratör och se till att allt funkar med installationer, introduktioner, backup och annat samt en del FileMaker-utveckling.
På min lediga stund som jag inte har, har jag utvecklat iCDc, ett katalogiseringsprogram för musik-CD som integrerar bra med iTunes. Kolla gärna in det på www.waehlby.com/icdc. Ni får gärna komma med kommentarer eller önskningar. Jag jobbar så smått på en ny version, men har inte riktigt tid med det... Vi har precis skrivit kontrakt på ett hus som lär ta en del tid.

Vi ses
/a

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-25 21:00

Välkommen! Klart trevligt program du har gjort också

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-11-25 21:01

Hej Anders. Vilken lycka att få jobba på ett företag som kör på Mac. Hoppas att du kommer att trivas på ditt nya jobb. Och i ditt nya hus.

1
Bevaka tråden