Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac OS X Tiger Developer Briefings

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-24 16:08

Den sextonde december är det Mac OS X Tiger Developer Briefings i Stockholm. Frågan är om man får ut något av det som nybörjare, och hemmapulare i AS-studio. Kommer jag bara att sitta som ett fån?

Vänligen, Ylan

  • Oregistrerad
  • 2004-12-03 13:47
Ursprungligen av Ylan:

Den sextonde december är det Mac OS X Tiger Developer Briefings i Stockholm. Frågan är om man får ut något av det som nybörjare, och hemmapulare i AS-studio. Kommer jag bara att sitta som ett fån?

Vänligen, Ylan

Jag är javahackare på *NIX men är sugen på att jobba mer på mac så jag signade upp. Återstår att se om man kommer sitta som ett fån eller om man rent av är överkvalificerad (sådana här events tenderar att innehålla en hel del säljsnack..). Men grymt kul ska det bli!

/jensa

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-04 00:03
Ursprungligen av schmuck:

Jag är javahackare på *NIX men är sugen på att jobba mer på mac så jag signade upp. Återstår att se om man kommer sitta som ett fån eller om man rent av är överkvalificerad (sådana här events tenderar att innehålla en hel del säljsnack..). Men grymt kul ska det bli!

/jensa

Min erfarenhet av apples utvecklarevents är att dom är AV utvecklare FÖR utvecklare, dvs inte så mycket säljsnack utan hel hel del petande i kod och API-presentation.

1
Bevaka tråden