Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sharp telefonmodell i Vodafone-reklam?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-20 22:52

Har sett reklamfilmen massor av gånger och fått en bra glimt av telefonen, men inte lyckats hitta den någonstans på nätet! Jag syftar på reklamfilmen med killen som går på gatan och lyssnar på musik, hans frisyr byts när han ändrar genre, ni måste ha sett den. Är det någon som vet vilken modell det är på telefonen och var den kan tänkas finnas för köp???

  • Oregistrerad
  • 2004-11-22 12:12

Sharp 902 895 kr vid köptillfället samt 249 kr i månaden för mobil + abonnemang med 24-månaders bindningstid (6795 kr utan bindningstid)

Högupplösta bilder på bl.a. mobiler finns att ladda hem från www.vodafone.com/media.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-22 12:27

Är du säker?

Det liknar den en del, men jag har för mig att ovansidan var helt slät (bara borstad metall och ingen kamera)? Bilderna på 902:an har ju ett grönt område på ovansidan, det hade inte telefonen i reklamfilmen iaf, kan visserligen varit silver där.. Hur vet du detta?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-22 17:57

Kollade på det pressmeddelande som vodafone skickade ut i samband med deras 3G satsning. Där presenterar de alla modellerna och deras kostnad. Detta var den enda Sharp 3G modellen de har för tillfället. Kanske den i filmerna är ett förproduktionsexemplar och att de ändrat utseendet lite sen dess.

/Johan

1
Bevaka tråden