Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Warcraft TFT?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-11-20 13:27

Vet ej om man får fråga detta, men finns det nocd crack till Mac elr använder jag samma som PC. Jag har köpt spelet men jag vill inte stopppa in och ut skivan från min Ibook, elr e det OK att ha skivan innne när man stänger av datorn elr har skivan innne men spelar inte på ett tag..

Tack i förhand /Sasa

om du använder NOCD crack på Battle.net så kommer farbror Blizzard och knackar på argsint.. Dom har blockat 1000-tals personer som använt sig av NOCD krack från att kunna spela på battle.net överhuvudtaget. Mitt råd är att du använder dig av CD-skivan

  • Oregistrerad
  • 2004-11-20 15:26

lol...k, e du säker, min kompis har använt nocd crack på sin PC sen spelet kom ut, dvs nårra år bak...trodde aldrig dem blocka för det? iaf, tack för att du nämnde de..

i den överrenskommelsen som man accepterar när man skapar ett konto på battle.net går man med på att inte använda något program som på något sätt påverkar själva spelet. Alltså: inga nocd cracks eller maphacks medans t.ex. voicechat program som skype går bra eftersom dom inte påverkar spelet.

Har inte orkat läsa igenom detta själv, men det är tydligen vad det ska stå

1
Bevaka tråden