Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PM Confirm hänger IE 5 i OS9

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-11-17 11:58

När jag ska bekräfta att jag läst ett PM fryser IE5 i OS9. Tvångsavslutat IE räcker, men det är illa nog. Är det handhavandefel eller en bugg i antingen 99mac eller IE?

  • Medlem
  • 2004-11-17 15:19

Vill du så kan du PM:a ett test till mig så kan jag kolla om samma sak händer hos mig (OS 9 och IE5 (alt test med Mozilla 1.3.1 också?) ).

  • Medlem
  • 2004-11-17 18:17

Visst, bara du tömmer din brevlåda...

  • Medlem
  • 2004-11-17 20:26
Ursprungligen av Baron:

Visst, bara du tömmer din brevlåda...

Ojsan! hehe... Tänkte inte på det. Men nu ska det gå.

Jag tror det är PICNIC.

(Problem In Chair Not In Code)

  • Medlem
  • 2004-11-17 19:39

Ja, det är det jag misstänker... Men det händer både hemma och på jobbet. Lyckligtvis sitter jag inte i OS9 så ofta hemma, men på jobbet är jag tvungen.

  • Medlem
  • 2004-11-17 23:35

Hej Baron!

Har nu svarat på dina PM både med IE och Mozilla utan problem. Men jag fick PM som jag inte avkrävdes konfirmering av! Var det inte det som var problemet och som jag skulle kolla? Eller har du problem då du skickar iväg PM själv och vill ha konfirmering? Isf missuppfattade jag - annars får du skicka två nya PM med krav på konfirmeringssvar. De två svaren kräver konfirmeringssvar av dig så öppna dem på egen risk eller släng.

  • Medlem
  • 2004-11-18 09:12

Skumt, jag klickade i att du skulle bekräfta. Mitt problem uppstår när jag ska bekräfta att jag har läst någon annans meddelanden. Då dyker det upp ett litet Explorerfönster som inte går att stänga och an måste tvångsavsluta Explorer. Det går inte att byta program men det går att flytta musen.
Det kanske är något jag får leva med... Men tack för hjälpen!

1
Bevaka tråden