Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny iPod med färgskärm!

Tråden skapades och har fått 122 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Min 60 GB iPod photo + lite annat skeppades den 8:e och efter att ha suttit snällt och väntat första veckan utan någon uppdatering på trackingsidan har jag jagat TNT och Apple omväxlande. Idag hittade Apple mina prylar i Luxemburg och trodde att TNT skulle ta hand om dem idag eller i morgon för leverans i slutet av veckan. Enligt tjejen jag pratade med höll Apple på att bygga om sina trackingsidor för att det skulle bli lättare att följa paketen på en och samma sida, men just nu fungerade det inte alls särskilt bra...

Tydligen är inte TNT inblandade förrän alla delorder (som kan komma från alla möjliga ställen runt om i världen) har landat i Luxemburg och sammanställts, vilket innebär att under en 10-dagars leverans kan man i bästa fall följa paketet via TNT de sista 1-2 dygnen.

Jag hittade dock en länk till Kuehne & Nagels trackingtjänst på danska MacNyt och där fick jag äntligen lite information om mitt paket... Prova http://www.apecode.com/cgi-bin/kuehne.pl?kntrack=xxxxxxxxxx där xxxxxxxxxx är Apples leveransnummer.

Den som väntar på något gott eller hur det nu var...

/Göran

Min kom precis! En underbar skapelse, precis som vanligt. Undrar hur länge jag ska ha den här, innan det kommer en ny modell som måste köpas...

Ursprungligen av Tobbe Sunesson:

Min kom precis! En underbar skapelse, precis som vanligt. Undrar hur länge jag ska ha den här, innan det kommer en ny modell som måste köpas...

Fick min igår också - riktigt nice!

Bevaka tråden