Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Piffa upp din iBook

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har du tröttnat på din iBook? Eller iallfall färgen på den?

Vit i all ära, men tro det eller ej, efter ett tag kan man bli trött på den vita färgen. Men nu kan du som vill säga adjö till din vita iBook göra det.
Painted Bytes är ett gäng grabbar som även de verkar tycka att den vita iBooken blir tråkig i längden. Så därför har de nu ett företag vid namn Painted Bytes, som gör dig möjligt för dig att få din iBook gå igenom en ordentlig skönhetsbehandling. Om du vill få din vackra vita iBook förvandlad till ett mästerverk är det bara att skicka iväg den till Painted Bytes eller beställa ett färdigmålat skal som helst bör monteras av någon som har kunskap av detta.
För mellan 80 och 90 dollar målar Painted Bytes om den till ett mästerverk. För ett mästerverk eller åtminstonde ett konstverk kan jag lova att den kommer bli.

Länk
Painted Bytes hemsida

Skulle du unna din iBook en liten peng för att ge den en skönthetsbehandling?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-13 19:06

Fy vad smaklöst!

Ursprungligen av Mondo:

Fy vad smaklöst!

Ok. Vi har visst delade meningar om utseendet på de olika alternativen

Känns som om behovet av "försköning" av laptops är större på pc-sidan

Den vänstra kan man ju ha som kändisdator
"Jag mötte Lassie"

Ok. Jag kanske bredde på lite för mycket när jag kallade det för "mästerverk". Men konst eller konst-igt är det iallfall. Men så himla gräsliga tycker jag inte motiven är. Ok, jag får hålla med om att vissa var lite smågräsliga

  • Medlem
  • Skövde
  • 2004-11-13 20:48

Jag skulle kunna tänka mig en 99brun iBook;-)

the fast & the furious...neonlights under hade varit fett...haha nä nu skojar jag ju!

1
Bevaka tråden