Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

uppdaterad medlemslista

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

enligt medlemslistan idag så har vi inte fått nånna nya medlemmar på 5 dagar. Det är inte sant. hur ofta uppdateras medlemslistan.

(Undrar David något nyfiket men som varken står eller faller med hur det ejänklien förhåller sig)

Ursprungligen av David Slättne:

enligt medlemslistan idag så har vi inte fått nånna nya medlemmar på 5 dagar. Det är inte sant. hur ofta uppdateras medlemslistan.

(Undrar David något nyfiket men som varken står eller faller med hur det ejänklien förhåller sig)

Den verkar inte uppdateras särskilt ofta. En polare till mig reggade sig för flera veckor sedan, han finns inte i förteckningen. (Locodude heter han)

/Jernberg

Den visar inte medlemmar med färre än 5 inlägg.

så då kan man inte lägga till någon i kompis listan som inte gjort minst 5 inlägg?

Ursprungligen av David Slättne:

så då kan man inte lägga till någon i kompis listan som inte gjort minst 5 inlägg?

Aha, är det du använder den till. Antingen går du till ett inlägg som medlemmen skapat, klickar på medlemsnamnet och väljer "lägg till i kompislistan". Eller så går du till "medlemmar" i menyraden, klickar på "sök efter medlem" och lägger till honom därifrån. Fungerar inte det?

Ursprungligen av Björnström:

Aha, är det du använder den till. Antingen går du till ett inlägg som medlemmen skapat, klickar på medlemsnamnet och väljer "lägg till i kompislistan". Eller så går du till "medlemmar" i menyraden, klickar på "sök efter medlem" och lägger till honom därifrån. Fungerar inte det?

Killen är så nybliven medlem att han inte hunnit posta ännu. Så han finns inte i listan att hämta...

  • Medlem
  • 2004-11-12 10:27

Vad är kompislistan bra för? Jag har aldrig greppat det.

Ursprungligen av Baron:

Vad är kompislistan bra för? Jag har aldrig greppat det.

nä jag vet inte, jag tänkte testa den men jag tillhör numera kategorin människor(!) som slutat använda iChat för att få lite arbetsro.

http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=51967

  • Medlem
  • 2004-11-12 10:48
Ursprungligen av Björnström:

Aha, där ser man. Hur länge har det varit så?

Sedan våren 2003 ungefär

1
Bevaka tråden