Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

DVD-R i PB 1.33GHZ

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2004-11-11 18:23

Har den senaste uppdateringen av pb 12:an, brände några dvd skivor härom dagen och fick 2x som max hastighet! Ska det inte vara 4x hastighet?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-11 18:27

Jo, det ska det vara.

Ursprungligen av Robban B:

Har den senaste uppdateringen av pb 12:an, brände några dvd skivor härom dagen och fick 2x som max hastighet! Ska det inte vara 4x hastighet?

Dålig kvalité på skivorna?

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2004-11-11 18:57
Ursprungligen av blodsugare:

Dålig kvalité på skivorna?

Vet inte, det är sony som ska vara godkända för 1-4x. Men grejjen är den att jag inte ens får upp 4x som val i menyn på toast 6 titanium?? Kan bara välja 1 eller 2x??

Ursprungligen av Robban B:

Vet inte, det är sony som ska vara godkända för 1-4x. Men grejjen är den att jag inte ens får upp 4x som val i menyn på toast 6 titanium?? Kan bara välja 1 eller 2x??

Jag är nu ingen mac användare. Dont hate me!
Men testa andra skivor. Jag kör med verbatim, dom är certifierade till 4x, men går och bränna i 8x. Dock inget jag gör. Bränner alla film skivor i 2x och data i 4x.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2004-11-11 19:40

Har även testat i Finder och får 2x som maximalt val, ska testa med andra skivor imorgon.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2004-11-12 17:34

Det var skivorna det var fel på, nu har jag köpt andra och provat och då får jag möjlighet att välja 4x:)

1
Bevaka tråden