Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Granskning: 30" Apple Cinema HD Display

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Innan ni gräver för djupt i plånboken kanske jag ska tillägga att alla, utom ett demoexemplar*, gick till en och samma kund.

* Så snart vi får graffakorten ställer vi upp den i butiken.

Ursprungligen av ohennig:

Innan ni gräver för djupt i plånboken kanske jag ska tillägga att alla, utom ett demoexemplar*, gick till en och samma kund.

* Så snart vi får graffakorten ställer vi upp den i butiken.

Vad var det för typ av företag som ska ha så många "30 skärmar
Där skulle man jobba HEHE

Är det alltså bara skärmarna som kommit? , när beräknas korten komma?

Nvidia kortet ligger på skrivbordet sedan en vecka tillbaka. 30 tummaren kommer imorgon. Kommer inte att kunna sova inatt.

Ursprungligen av Erik O.:

Nvidia kortet ligger på skrivbordet sedan en vecka tillbaka. 30 tummaren kommer imorgon. Kommer inte att kunna sova inatt.

Ta bilder av den imorgon då..
Filma, ta bilder av denna grymma skapelse

Ursprungligen av Martin Björkdahl:

Ta bilder av den imorgon då..
Filma, ta bilder av denna grymma skapelse

Sådär då!!! Då var den installerad! Helt sjuk. Inga döda pixlar heller.

Ser inte hälften så stor ut på bild som i verkligheten. FinalCut har aldrig sett bättre ut! Nu ska jag redigera video tills ögonen blöder!

Ursprungligen av Erik O.:

Sådär då!!! Då var den installerad! Helt sjuk. Inga döda pixlar heller.

*mera dreggel*

<-- Fick en hjärtattack..

Fasen vad grym den är..

Jag har en gammal 22" Cinema Display som jag tycker är snyggare.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-08 22:45

Såg den idag irl på macoteket. Wow vilket monster!

Gah!

Skulle gärna vela se den i verkligheten, har SOS Data fått någon? Schuckert?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-10 01:16

Det står en sån där bautaskärm i Macoteket Store. Apple Cinema Display 30" är 76 cm diagonalt... Större än min TV.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-11 13:15

Måste säga att jag är grymt besviken på dessa skärmar. De "blöder" in ljus från sidorna på alla skärmar jag prövat och färgåtergivningen är ojämn på vissa, vilket gör att man inte kan använda dem till compositing med Shake eller post production!
Kan tillägga att jag har jobbat på två byråer i Stockholm som redan har reklamerat och skickat tillbaka sina skärmar! Att Apple dessutom tar tillbaka skärmarna utan tjafs tycker jag säger en hel del om kvaliteten

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-11-12 09:21
Ursprungligen av fieldy:

Måste säga att jag är grymt besviken på dessa skärmar. De "blöder" in ljus från sidorna på alla skärmar jag prövat och färgåtergivningen är ojämn på vissa, vilket gör att man inte kan använda dem till compositing med Shake eller post production!
Kan tillägga att jag har jobbat på två byråer i Stockholm som redan har reklamerat och skickat tillbaka sina skärmar! Att Apple dessutom tar tillbaka skärmarna utan tjafs tycker jag säger en hel del om kvaliteten

Intressant, jag har nämligen installerat en 30" hos en fotograf, och han är väldigt nöjd med skärmen. Tråkigt om det ska vara sådan skiftande kvalitet på skärmarna. Får se vad andra kunder säger när vi börjar leverera ut fler.

Bevaka tråden