Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

truecrime till mac

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Såg på denna sidan att detta spelet snart kommer till mac, eftersom en av mina favoriter är gta3 så är detta ialla fall en variant på det spelet, kanske inte lika bra men alltid nått.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-09 01:00

Vilken sida?

Ursprungligen av Doktor G:

Vilken sida?

sorry- glömde att klistra in länken.

http://www.macgold.co.uk/

Har spelat det lite på PlayStation2, det må inte vara GTA3/VC/SA.. men det är ändå helt spelvärt!

Ursprungligen av bobbanbobbelito:

Har spelat det lite på PlayStation2, det må inte vara GTA3/VC/SA.. men det är ändå helt spelvärt!

Ja GTA är i en annan klass helt klart men i brist på liknande spel på macen så är Truecrime ett bra alternativ.

Jag har också testat True Crime på PS2 och det jag tyckte var det sämsta med spelet - kom inte så långt - var att alla bilar låter som gräsklippare. Faktum är att alla bilar låter som samma gräsklippare så hela känslan av att bränna runt i sta'n i en jänkare går om intet. Jag skulle hellre se att Max Payne 2 överfördes till Mac.

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Jag skulle hellre se att Max Payne 2 överfördes till Mac.

Det skulle faktiskt inte jag... Max Payne 2 var en enorm besvikelse

Jag hoppas framförallt på att Thief 3 kan komma till mac.

1án spelade jag när jag fortfarande hade pc och det var så bra, 2án var mindre bra men 3án tror jag är riktigt bra.

1
Bevaka tråden