Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En Lemur i forumet!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Då man rekommenderas att skriva en lite en hälsning som ny medlem så fick jag inspirationen att skriva ett inlägg eftersom jag är ny medlem
Mitt Riktiga namn är Adam har jobbat med macen i dryga 2år, men är helt fräsch i OSX (fick en PowerBook G4 förra veckan)

Jobbar gör jag på Borås Tidning som kreatör, systemansvarig och sysslar även en del med annonser på webben.

Har mest erfarenhet av olika windows versioner och det är en XP burk som jag sitter på hemma, nu när jag har en PB så kommer ni säkert se frågor som rör sig om hur OSX och XP fungerar ihop från mig.

Hoppas att dessa forum är trevliga och snälla mot newbies som mig själv.

Tills nästa inlägg-
Adam Eriksson

Ursprungligen av Lemuren:

Jobbar gör jag på Borås Tidning som kreatör, systemansvarig och sysslar även en del med annonser på webben.

Ah... då var det väl du som ringde sent igår kväll och skulle sälja in BT till mig efter att jag för 1 vecka sedan flyttade in ute i Äspered... skämt å sido - välkommen... kanske syns vi när Machuset öppnar nya affären.

Mvh... från kollegan Olle Jonsson som till varadags finns på Västnytt

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-08 16:52

Välkommen för bövelen!

Ursprungligen av Lemuren:

Mitt Riktiga namn är Adam har jobbat med macen i dryga 2år, men är helt fräsch i OSX (fick en PowerBook G4 förra veckan)

Jobbar gör jag på Borås Tidning som kreatör, systemansvarig och sysslar även en del med annonser på webben.

Ahaaa, är den möjligen den ypperlige Adam som även sitter med mottagning av digitalt annonsmaterial på BT? En stor eloge till BT:s annonsavdelning som alltid ger snabba bekräftelser på mottaget material och som ger en ypperlig service gentemot sina annonsörer!

  • Oregistrerad
  • 2004-11-09 11:08
Ursprungligen av Chilawert:

Ahaaa, är den möjligen den ypperlige Adam som även sitter med mottagning av digitalt annonsmaterial på BT? En stor eloge till BT:s annonsavdelning som alltid ger snabba bekräftelser på mottaget material och som ger en ypperlig service gentemot sina annonsörer!

På det sättet får man inte ner några priser

//Magnus

1
Bevaka tråden