Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nykläckt och vilsen

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-11-08 01:44

Jag är tjugofem år men tumlar åter som nyfödd runt bland främmande ting, ord, begrepp, förkortningar, etc. Min första dator, min första mac, mina första osäkra steg i denna elektroniska värld. Jag hoppas att detta är ett lämpligt forum att landa mjukt i när jag faller, och jag kommer att falla, igen och igen och igen o...

På förhand tackar jag er som kanske någon gång ger mig en liten knuff i rätt riktning!

Ursprungligen av Apanannas:

Jag är tjugofem år men tumlar åter som nyfödd runt bland främmande ting, ord, begrepp, förkortningar, etc. Min första dator, min första mac, mina första osäkra steg i denna elektroniska värld. Jag hoppas att detta är ett lämpligt forum att landa mjukt i när jag faller, och jag kommer att falla, igen och igen och igen o...

På förhand tackar jag er som kanske någon gång ger mig en liten knuff i rätt riktning!

Du är välkommen!

Varmt välkommen. Här hittar du åttatusen personer som är på din sida, vi har alla varit nybörjare någon gång och brukar ta hand om alla switchers.

1
Bevaka tråden