Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nyfiken kul

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Båstad
  • 2004-11-07 17:04

Hej själva ute i verkligheten.
Kul att det är fler än jag som använder Mac. Hängde med från början med de gamla höghusen. Tänker nu byta min iMac från -98 till en ny eMac för att ha kraft till bildprogram t ex. Är det vettigt?
Har hört att de låter mycket; är det något störande, kan man göra något åt det i så fall?

Moje i Båstad

  • Medlem
  • International user
  • 2004-11-07 17:12

Hej, Moje
Välkommen!
Kul att se dig från Båstad. Där tillbringade jag alla mina somrar som liten påg.
iTomas

  • Medlem
  • Oslo
  • 2004-11-07 23:48

Välkommen. Tycker inte du skall köpa en eMac just nu! den börjar bli "gammal" kanske kommer det en ny modell snart "troligtvis i Januari" eller så försvinner den helt?!
Om du skall köpa en ny Mac just nu är ju billigaste iBooken inte så mycket dyrare än billigaste eMacen och har samma specifikationer förutom skärmen och 10 GB+ på Hårddisken,
den är också mycket, mycket tystare! så du behöver inte bli tokig när du jämför den tysta iMac du har mot den mycket ljudligare eMacen.
Och så behöver du ju inte alltid sitta hemma och arbeta,
om du behöver större skärm går det ju alltid koppla en vanlig monitor till iBooken den blir då speglad men man kan använda Screen Spanning Doctor och få större skrivbord.

Senast redigerat 2004-11-08 00:34
1
Bevaka tråden