Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Feedback på klassiskgitarr.com

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har precis dragit igång ett community för gitarrintresserade. Tänkte be er om lite feedback på design, form och funktion. Portalen bygger på Phpbb2 Plus-systemet.

Tack på förhand

www.klassiskgitarr.com

Den verkar fin! Ren och bra layout. Harinte hunnit kolla så mycket än. Men en sak slog mig när jag skulle registrera mig. Där man gör diverse val (som om man ska visa sin e-post) där finns detta alternativet:
Visa inte om jag är online: Ja Nej
Det tycker jag låter lite bakvänt. Nej är vörkryssat. Betyder det då att man ska visa att man är online? Det vore mycket bättre och lättare om du ändrar detta till:
Visa om jag är online: Ja Nej

Då fattar man bättre vad du menar!
Återkommer kanske med lite mer synpunkter senare, när jag hunnit sätta mig in i sidan lite mer!

Ursprungligen av overtune:

Den verkar fin! Ren och bra layout. Harinte hunnit kolla så mycket än. Men en sak slog mig när jag skulle registrera mig. Där man gör diverse val (som om man ska visa sin e-post) där finns detta alternativet:
Visa inte om jag är online: Ja Nej
Det tycker jag låter lite bakvänt. Nej är vörkryssat. Betyder det då att man ska visa att man är online? Det vore mycket bättre och lättare om du ändrar detta till:
Visa om jag är online: Ja Nej

Då fattar man bättre vad du menar!
Återkommer kanske med lite mer synpunkter senare, när jag hunnit sätta mig in i sidan lite mer!

Har också reagerat över denna språkförbistring... skall kolla in de svenska språkfilerna senare idag..

Juste tapet

1
Bevaka tråden