Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Helt ny!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare!

Tänkte passa på att säga hej till alla Macfantaster där ute. Jag är 27, bor nere i Småland och jobbar med service och reparation av Dells datorer.

Jag äger ingen Mac själv, men har fått möjlighet att skaffa en Powerbook genom företaget för vad som verkar vara en ganska låg summa pengar. Jag har inte hunnit ta reda på någon spec ännu så jag skall inte ställa några frågor gällande prisvärdhet riktigt än.

En liten fråga - om någon ser mitt inlägg: Finns det någon WinMX-klient till Mac OS? Jag vet att det finns DC och Bittorrent och det är ju bra, men jag använder även WinMX väldigt mycket så en klient vore ett stort plus...

Tack för visad uppmärksamhet!

Ursprungligen av Capeman:

En liten fråga - om någon ser mitt inlägg: Finns det någon WinMX-klient till Mac OS? Jag vet att det finns DC och Bittorrent och det är ju bra, men jag använder även WinMX väldigt mycket så en klient vore ett stort plus...

Välkommen hit!

Vill samtidigt passa på att informera om att diskussioner om DC och liknande fildelningsprogram ej är tillåtna på 99mac då de nästan uteslutande är relaterade till piratkopierat material. Undantaget i dag är BitTorrent-trådar så länge de håller sig på lagligt område.

Mvh
Christofer

Välkommen!
Förut hade du kunnat komma åt WinMX med hjälp av Lopster. Men inte nu längre. Tänk på att fildelningsduskussioner inte tillåts här. Men google är din vän i dom fallen

Oj, hemskt ledsen, borde läst reglerna noggrannare. Jag gjorde många sökningar i forumet innan jag postade och såg att fildelningsprogram togs upp ganska frekvent, så jag trodde det var okej. Ber om ursäkt!

Tack för de snabba svaren!

Välkommen till forumet Capeman! Jag kan tipsa om en sak till. Tänk efter vilka rubriker du skriver, välj en rubrik som beskriver ditt inlägg på ett bra sätt. Oftast räcker inte 1-2 ord, och då vi har över 700 inlägg varje dag på 99mac är det bra med en tydlig rubrik så ens inlägg inte försvinner i mängden.

1
Bevaka tråden