Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa eMac

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-23 13:10

Hejsan

Har en vän som ska byta ut sin gamla halvdöda iMac (rev B, 266 mhz) och har visat intresse för att köpa en ny eMac. Jag började ana oråd, och kastar ut frågan här: Är det fullständigt vansinne att köpa en eMac nu eller är det hyggligt mycket Mac för runt 6000 (ex moms)? Kommer det komma en ny modell, eller är det bara iMac för hela slanten nu?
Maskinen ska användas till lättare kontorsarbete. Vad tror ni? Vänta eller köpa nu?
Till er som har senaste versionens eMac: Är den tystare en första generationen? Är ni nöjda?

Frågorna är som ni hör många. Man vill ju gärna att ens polare ska va nöjda med sina macar!

mvh
August

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-10-23 13:42
Ursprungligen av august:

Kommer det komma en ny modell, eller är det bara iMac för hela slanten nu?

http://99mac.se/forum/showthread.php?t=52937&highlight=ny+emac

/Adzam 1

  • Oregistrerad
  • 2004-10-31 15:13

Han ska väl i alla fall vänta tills den blivit uppdaterad, vad uppdateringen än innebär. Den nya eMacen borde väl komma vilken dag som helst. Min syrra ska köpa en också, jag sa åt henne att vänta tills den uppdaterats.

Ursprungligen av august:

Hejsan

Har en vän som ska byta ut sin gamla halvdöda iMac (rev B, 266 mhz) och har visat intresse för att köpa en ny eMac. Jag började ana oråd, och kastar ut frågan här: Är det fullständigt vansinne att köpa en eMac nu eller är det hyggligt mycket Mac för runt 6000 (ex moms)? Kommer det komma en ny modell, eller är det bara iMac för hela slanten nu?
Maskinen ska användas till lättare kontorsarbete. Vad tror ni? Vänta eller köpa nu?
Till er som har senaste versionens eMac: Är den tystare en första generationen? Är ni nöjda?

Frågorna är som ni hör många. Man vill ju gärna att ens polare ska va nöjda med sina macar!

mvh
August

1
Bevaka tråden