Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Merrill Lynch: two new iPods due by first half of '05

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-25 19:04

Merrill Lynch tror att Apple kommer släppa två nya versioner av iPod under första halvan av 2005.
Han tror en iPod med flashminne kommer första kvartalet nästa år. Det skulle innebära att Apple lämnar filosofin att användarens all musik ska rymmas på iPoden.
Merill tror också att en foto-iPod kan bli aktuell under första halvåret 2005.

Länkar:

Nyheten på MacNN
Nyhet på Forbes är källan

Senast redigerat 2004-10-25 21:49
  • Medlem
  • 2004-10-25 21:45

Flashbaserad iPod, bu eller bä? Själv har jag lite svårt att bestämma mig. Marknaden finns ju uppenbarligen där. Ska bli kul att se om Apple skulle ha något att hämta där.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-25 21:58

är rädd för att den ska bli för dyr för att locka andra än oss som bara diggar apple

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-25 22:04
Ursprungligen av Agazzie:

är rädd för att den ska bli för dyr för att locka andra än oss som bara diggar apple

Å andra sidan är inte Jens of Sweden direkt tokbillig, och den verkar ju sälja rätt bra här i Sverige. Jag personligen är inte intresserad alls av flashspelare dock. Däremot hade en iPod med färgskärm och lite annat myspys inte vart fel alls

  • Oregistrerad
  • 2004-10-25 22:07

håller med dig där, hellre en upphottad iPod en nån ny flashspelare

  • Oregistrerad
  • 2004-10-25 23:50

Med ord som "likely", "believe", "think", "may" osv tycker inte jag det känns speciellt troligt. Mest som spekulationer skulle jag säga. Men den som lever lär få se.

1
Bevaka tråden