Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

sonyEricsson S700

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har funderingar på att byta till denna snygga telefon.
Har någon erfarenhet av den?
Tycker att menyerna är något långsamma. Kommentarer.
Kompabilitet med macen?
annat av värde?

  • Oregistrerad
  • 2004-10-25 14:07

Har provat den gillar den som telefon speciellt grymskärm 320*200 och att den har någon form av härdat glas jag inte lyckats repa (haft den i ficka i en månad) vilet är bra. Kamran är bättre än sina föregånagar kankse något stor (Tjock) och detta med att vrida är jag inte så impad av (dett gör att jag mer sällan använder de numeriska tangeterna på både gott och ont) Men visst en trevlig telefon och sega menyer vill jag inte hålla med om . Men kanske inte värd priset ? tycker nog att K700 är den bästa prestanda messigt

mac kopatible, nja iSync vill inte , trots telefone kunde hittas och så (kan bero på både isync och telefon) andra blåtands saker rockar så som fil överföringar och fjärrkontroll till iTuns från Salling

//Daniel

är det verkligen så? att den inte funkar i isync? nån mer som har erfarenhet?
tycker den verkar riktigt shysst, men om den inte går att synca får det bli en k700i.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-09 11:49

det kan vara så att den version jag hade var väldigt tidig... och att det kan vara fixat nu. Tipset är att test i butik, för visst är det funktionalitet man gillar, iSync funkade så långt för mig att devicen (S700i) hittades men just själva syncningen stulade, jag gav det inte så mycket tid för work arounds. trodde att den skulle komma med i uppdateringen till 10.3.6 men det verkar inte så.

//Daniel

Hur du synkar s700i till Macen

För att få s700 att funka med iSync måste man tydligen gå bakvägen, dvs parkoppla från telefonen och inte från datorn. Jag hade samma problem, telefonen hittades inte av iSync, men efter att ha följt anvisningarna på
http://www.cynics.info/journal/2004/12/s700i
så funkar det alldeles utmärkt. Telefonboken och kalendern rasslade in direkt.

1
Bevaka tråden