Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Amazon har satt upp förbeställningar av Mac OS X 10.4 Tiger

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

E-handel sajten Amazon har satt upp förbeställningar av Mac OS X 10.4 Tiger som visar på att Tiger ska släppas 31 Mars 2005.
Priset är det vanliga $129.95 alltså samma pris som det varit föregående versioner av Mac OS X. Detta är antagligen första gången som ett release datum har kunnat skådats i samband med Mac OS X 10.4 Tiger. (Apple har ju tidigare sagt att det ska vara ute första halvan av nästa år)
Datumet kan ju få en att fundera eftersom 31 Mars är exakt sista datumet för första kvartalet år 2005. Man kan gissa att Amazon vill att att folk ska hålla i pengarna i plånboken i god tid. En annan intressant är att man kan förvänta att Apple ska lansera ny hårdvara för det nya operativsystemet, så har du ju varit förr, Men vem vet, vi kanske ska ta det här som ett rykte och med en nypa salt.

Länk till Amazon's hemsida hittar ni här

Senast redigerat 2004-10-15 21:48

Mac OS X 10.4 Tiger kommer att lanseras på Macworld i Januari.. det är jag bergsäker på , skeppas sedan i mars..

  • Oregistrerad
  • 2004-10-23 22:32
Ursprungligen av Martin Björkdahl:

Mac OS X 10.4 Tiger kommer att lanseras på Macworld i Januari.. det är jag bergsäker på , skeppas sedan i mars..

Lite OT, men tror ni det kommer gälla samma med PowerBook då, alltså lansering i januari och leverans i mars?

Ursprungligen av Agazzie:

Lite OT, men tror ni det kommer gälla samma med PowerBook då, alltså lansering i januari och leverans i mars?

Alltså jag kan ärligt inte veta hur Apple tänker men låt oss se nu:

Nya Powerbook, Uppgraderade Powermac, Ny eMac, Mac OS X 10.4 Tiger, iLife 05 är saker som kan bli presenterade..

Jag tippar på att något av dessa sakerna lanseras innan jul och resten på MacWorld..

  • Oregistrerad
  • 2004-10-24 02:54

Låter ju troligt, och om nåt presenteras innan jul så tror jag det blir eMac. De andra grejorna känns ändå lite "större" och gör sig därmed mkt bra på MacWorld.

1
Bevaka tråden