Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synka adressboken med kontakter i A920?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2004-10-21 10:47

Går detta? Isf slipper jag lägga över alla mina kontakter i a920 för hand...

  • Oregistrerad
  • 2004-10-21 11:03

Tror (i stark kontrast till vet) att iSync stödjer a925 och att en a920 i princip kan uppgraderas firmwaremässigt till en a925... Kan väl vara en möjlighet för jag tror (åter igen i bjärt kontrast till vet) att 3s firmware fipplade till det med bluetooth på a920.

Mycket tror och bara en lös idé - men iSync är så smutt så det kan ju vara värt att spåna vidare på...

edit: En sökning är nog inte så korkat... ex.v. detta dök upp... Prova sökfunktionen på 99mac, den funkar hyfsat

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2004-10-21 11:23

Vad jag har förstått så fungerar A925 över huvud taget inte med iSync, och jag har heller inte hittat något hack eller liknande på nätet som får dem att fungera ihop. Det som funkar är överföring av filer via Bluetooth mellan A925 och macen, men inget mer...

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-10-21 11:47
Ursprungligen av akesson:

Vad jag har förstått så fungerar A925 över huvud taget inte med iSync, och jag har heller inte hittat något hack eller liknande på nätet som får dem att fungera ihop. Det som funkar är överföring av filer via Bluetooth mellan A925 och macen, men inget mer...

Det var så jag uppfattat det oxå. Hoppas dock att det fungerar. Ska kila ner till tre och uppgradera till 925 programvara så får vi se. Jag hör av mig med resultatet.

1
Bevaka tråden