Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vart har sponsorforumen tagit vägen?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag letade efter Macotekets forum, men kunde inte hitta det annat än genom en sökning. Är det meningen att sponsorforumen inte längre ska synas här?

Ursprungligen av Nicklas Högås:

Jag letade efter Macotekets forum, men kunde inte hitta det annat än genom en sökning. Är det meningen att sponsorforumen inte längre ska synas här?

Macoteket valde att inte längre vara guldsponsor för 99mac och sponsrar man inte så försvinner forumet och då syns man inte lika mycket..

Det stämmer - när Macoteket inte ville fortsätta med Sponsorforumet tog vi bort hela forumkategorin.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2004-10-21 10:44

Vilken orsaken till att macoteket hoppat av får vi väll aldrig reda på ......., men lite halvdålig reklam för macoteket är det allt.

Tråkigt. Det var lite som att ha Macoteket i huset.

Jag hade aldrig handlat något från Macoteket innan jag blev medlem på 99mac. Tack vare 99mac så har jag medverkat på seminarier som anordnats av Macoteket samt börjat skicka offertförfrågningar på större inköp åt skolorna jag konsultar åt, och detta är helt och hållet tack vare att de synts här på forumet. (dock så fick de aldrig någon beställning då de envisades med att vara 30 % dyrare än billigaste konkurrent på samma offerter).

Jag tror att Macoteket inte förstod att det genererade mera försäljning. Det är kanske svårt att se vilka beställningar som var tack vare 99mac.

1
Bevaka tråden