Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skönt att få lämna PC världen

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå alla MAC användare!

Här kommer ännu en person som snart lämnar PC värden förgott. Äntligen fattar man vilken miss man gjorde som valde PC:en istället för MAC:en. Tänk att man var så blåögd och inte förstod sitt eget bästa.

Det känns som om att MAC användare är mer sammansvetsade än PC användarna. Det känns som om man tillhör en enda stor familj. Och denna familjen tillhör jag så fort jag hittar en begagnad ibook till humant pris.

En possitiv sak med macen är ju att den har ett högt andrahands värde men, enligt mig så tycker jag att det är för stort. Ofta så är det ingen större skillnad till vad en ny mac kostar.

Iallafall så känns det skänt att hitta hem efter 31 år.

/daniel

Välkommen till den "goda sidan".
Har du kollat priserna på nya iBooken?
Under 10 lakan för en pigg maskin.

Ursprungligen av Nurell:

Välkommen till den "goda sidan".
Har du kollat priserna på nya iBooken?
Under 10 lakan för en pigg maskin.

Jo såg det, helt underbart. Kommer att vänta månad och sedan slå till med en 14 tummare.

Ursprungligen av Panic:

Jo såg det, helt underbart. Kommer att vänta månad och sedan slå till med en 14 tummare.

12:an går lika bra, det är samma upplösning på skärmen som på den andra.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-20 12:51

... bara stabilitetten i systemet gör det hela så mycket enklare. Samt mindre ont i magen över allt strul som andra datorer/system kan bjuda på.

Välkommen in i gänget!

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2004-10-20 14:03

Sösdala!
Handlade du hos Tobbe på Marinex då förr!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-20 18:19

12-tummaren är mycket nättare och snyggare och har nära nog samma prestanda som sin lite klumpigare storebror. iBook 12 tum är en kanonbra dator med suverän batteritid. Rekommenderas!!!

1
Bevaka tråden