Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Digital översättare?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-10-15 15:57

Hej!

För några månader sedan såg jag en digital översättare i fick format som sågut som en miniräknare fast med bokstäver istället för siffror.

Fråga: Vet någon vart man kan köpa en sådan? Jag kommer nämligen inte ihåg vart jag sett den

//MacTim

  • Oregistrerad
  • 2004-10-15 15:59

Sådanadär brukar finnas hos "skräpgrejsleverantörer" som Clas Ohlson, Teknikmagasinet, Ellos och liknande...
Inget att höra sig för på ett forum som detta om

  • Oregistrerad
  • 2004-10-15 16:03
Ursprungligen av Pär:

Sådanadär brukar finnas hos "skräpgrejsleverantörer" som Clas Ohlson, Teknikmagasinet, Ellos och liknande...
Inget att höra sig för på ett forum som detta om

Tack, men jag kom ju inte på vart jag skulle leta... och jag vet att det finns en stor kompetens på det här forumet, så varför tror du jag vänder mig just hit

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-15 16:49

Anlita en pålitlig analog översättare istället.

Ursprungligen av Mondo:

Anlita en pålitlig analog översättare istället.

Och vem skulle det vara? :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2004-10-16 00:55

Sånt som skulle vara relaterat till det här forumet vore väl t.ex. C-pens produkter... översättare i en penna.

Översättningspennor är väl tänkta att bära med sig fickan vid en utlandsresa så att man kan översätta orden i restaurangmenyn och liknande.

Mondo är något mindre portabel för det ändamålet.

eller för de som är dyslektiker...jag har en tjej i min klass osm klarat utbildningen på grund av sin c-pen, hon är ju dyslektisk på svenska också men det tar längre tid för henne att läsa på engelska

1
Bevaka tråden