Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Abstinensvarning

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ville bara säga att jag kommer att vara på dåligt humör i ca: 20 veckor framöver. Ska nu sluta röka, flytta om 2 veckor samt behöva vänta till vecka 10 nästa år innan jag åter når ut på nätet, denna gång via Borås Energi som inte kopplar på området föränns dess - ha förtröstan eller överse med mitt humör Får skriva på 99 medans jag är på jobbet.

Olle

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-15 15:23

Ok, jag önskar lycka till, låter som en bra förändring att göra i livet Ska du flytta till Borås?

Då ska vi se, vem är först med att skapa en "Reta ZeroBits"-tråd?

Ursprungligen av xevve:

Ska du flytta till Borås?

Mnja... området ligger 14 km norr om Borås och heter Äspered men "tillhör" Borås - tyvärr ger Bornet som högst ADSL och 5 MBit/s men det går väl att leva med, ska vara 700 meter till den telestation som kommer att gälla för mig... anledningen till att jag flyttar är att jag vill ha ett privatliv där jag slipper höra motorvägar och rangerbangårdar och vill slippa alla lampor som förstör natthimlen... ja nästan i alla fall. Att jag sedan ser husköpet som en investering är ett annat kapitel.

Lycka till säger jag
Jag är tveksam om jag skulle klara av å bli utan nät fram tills vecka 10 nästa år..
Varför tar det sådan hemskt lång tid för?

Ursprungligen av djsomeone:

Varför tar det sådan hemskt lång tid för?

Där finns i december 1 station som inte ligger inom vad dom anser som den station som dom annars skulle ha kopplat upp mig till, man sa att det blir den som ligger 700 meter ifrån huset och som drar igång vecka 10 - 2005. Suck! Äspered är rena rama landet så det är inte mycket att göra åt.

Ursprungligen av ZeroBits:

Där finns i december 1 station som inte ligger inom vad dom anser som den station som dom annars skulle ha kopplat upp mig till, man sa att det blir den som ligger 700 meter ifrån huset och som drar igång vecka 10 - 2005. Suck! Äspered är rena rama landet så det är inte mycket att göra åt.

Hemskt tråkigt det här låter, och jag antar inte att dom bjuder på flatrate 56k internet heller.. iofs det e ju olidligt att sitta vid om man en gång haft ADSL eller Bredband.. Jag kan trösta dig med att här uppåt landet i Skaraborg är det likadant eller om inte värre när det gäller utbyggnad av telefonstationer.

1
Bevaka tråden