Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Klistermärke: Min dator är snyggare än din bil

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Patrik Fridh står bakom den vinnarslogan som nu hamnar i bakrutan för 100 medlemmar.

Vi delar ut 90 stycken gratis klistermärken som passar perfekt på bilrutan. Vår slogan "Min dator är snyggare än din bil" röstades fram av medlemmarna här på 99mac. Totalt trycker vi 100st exempelar varav 10 går till Patrik Fridh som kom på denna slogan.

Om en vecka är dom färdiga och då kommer ett beställningsformulär finnas tillgängligt här - du behöver alltså inte skriva ett inlägg nedan. Vi har dock två krav:

- Du måste vara 99mac Plus eller Pro medlem
- Du måste sätta upp märket på din bil och ladda upp en bild i vårt nya bildgalleri.

Ingenting att spara i byrålådan med andra ord!
Det kommer fler uppsättningar märken i framtiden men detta är vårt allra första klistermärke och det gör det hela lite speciellt.

Jag håller på att dubbelkolla portofrågan just nu, ovanstående förutsätter att det går att skicka ut klistermärkena till en vettig kostnad. Hämtning är alltid gratis

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-10-14 19:21

Jäklar också. Jag vill så gärna ha en dekal, men jag är så dålig på att ljuga. Sanningen är att jag aldrig skulle få klistra den på bilen för min man, det skulle han blåvägra.

Ursprungligen av Eva:

Jäklar också. Jag vill så gärna ha en dekal, men jag är så dålig på att ljuga. Sanningen är att jag aldrig skulle få klistra den på bilen för min man, det skulle han blåvägra.

Haha, ta fram lite kvinnlig övertalning nurå!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-10-14 20:48
Ursprungligen av Björnström:

Haha, ta fram lite kvinnlig övertalning nurå!

Skall försöka, verkligen försöka

Ursprungligen av Björnström:

Patrik Fridh står bakom den vinnarslogan som nu hamnar i bakrutan för 100 medlemmar.

Vi delar ut 90 stycken gratis klistermärken som passar perfekt på bilrutan. Vår slogan "Min dator är snyggare än din bil" röstades fram av medlemmarna här på 99mac. Totalt trycker vi 100st exempelar varav 10 går till Patrik Fridh som kom på denna slogan.

Om en vecka är dom färdiga och då kommer ett beställningsformulär finnas tillgängligt här - du behöver alltså inte skriva ett inlägg nedan. Vi har dock två krav:

- Du måste vara 99mac Plus eller Pro medlem
- Du måste sätta upp märket på din bil och ladda upp en bild i vårt nya bildgalleri.

Ingenting att spara i byrålådan med andra ord!
Det kommer fler uppsättningar märken i framtiden men detta är vårt allra första klistermärke och det gör det hela lite speciellt.

Jag håller på att dubbelkolla portofrågan just nu, ovanstående förutsätter att det går att skicka ut klistermärkena till en vettig kostnad. Hämtning är alltid gratis

Är man utesluten om man bor i USA ?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-14 20:41

Attans, jag har en vecka på mig att skaffa en bil som jag kan sätta den på...

Jag kan skicka ett till dig i USA, no probs. Ska kolla portet först bara.

Ursprungligen av Björnström:

Jag kan skicka ett till dig i USA, no probs. Ska kolla portet först bara.

Den skulle se bra ut på min Nissan PathFinder brevid det vita äpplet ...

Ohh, I want one....men har varken körkort eller bil! Om man lovar att ge bort den till en mactokig tjejkompis som garanterat kommer att klistra på den på sin bil, får man vara med då?

  • Medlem
  • 2004-10-14 22:00

Jag ska absolut ha en sån bak på min svarta grand voyager passande bredvid det vita äpplet

  • Oregistrerad
  • 2004-10-14 22:03

Värst är det för mig! Jag måste köpa 9 st bilar till för att använda mina!

Jag ska nog göra en egen: Min dator är snyggare än min bil.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-03 19:09
Ursprungligen av David Molarin:

Jag ska nog göra en egen: Min dator är snyggare än min bil.

Jag tänkte på det också, fast tvärtom. Fast jag har flera Macar så är ingen snyggare än min bil.

Men man kan ju ha en annan variant som kanske är en aning elakare:

"Min dator är snyggare än din fru"

Janne

Senast redigerat 2005-04-04 00:56
  • Oregistrerad
  • 2004-10-14 22:45

Ja, den är snällare...

  • Oregistrerad
  • 2004-10-20 16:51

Skulle hjärna sätta en på moppen!! =P

  • Oregistrerad
  • 2004-10-20 16:54

Jag skulle rama in den, och ha den på väggen som prydnad. Skitgo' logga!

//André

Jag vill ha en på Cittran.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-20 17:16

För fin att ha på min bil...

  • Oregistrerad
  • 2004-10-20 17:37
Ursprungligen av fjellis:

För fin att ha på min bil...

asg*

Nu ska vi bara sätta ihop ett beställningsformulär också!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-11-09 10:11

Tror jag ångrar mig angående klistermärket (efter att ha sett Björnströms bil) och vill inte ha ett... min bil är inte fin nog för att ha ett sånt märke. Skulle jag ha ett så borde det stå "Min dator är snyggare än min bil", som någon nämnt tidigare.

Vill också ha.

Passar min svarta:

Vart ska man placera den?

Antar att klistret är på baksidan? så man inte kan sätta den på insidan...

Ursprungligen av blodsugare:

Vill också ha.

Passar min svarta:

Vart ska man placera den?

Antar att klistret är på baksidan? så man inte kan sätta den på insidan...

I like A3!
Om du inte vill klistra på lacken kan du ju tejpa upp den på insidan av rutan – borde gå att göra så det ser snyggt ut det med.

Ursprungligen av blodsugare:

Vill också ha.

Passar min svarta:

Vart ska man placera den?

Antar att klistret är på baksidan? så man inte kan sätta den på insidan...

fan vilken snygg a3'a

Ursprungligen av blodsugare:

Vill också ha.

Passar min svarta:

Vart ska man placera den?

Antar att klistret är på baksidan? så man inte kan sätta den på insidan...

Hej slott!

min bil är för snygg för klistermärket!

(skoja bara det e inte min bil, som om ingen förstog det, hehe).

  • Oregistrerad
  • 2005-03-04 16:16
Ursprungligen av ramoneur:

min bil är för snygg för klistermärket!

(skoja bara det e inte min bil, som om ingen förstog det, hehe).

Va! jag har alltid trott att du åkte med en Lambo Diablo, hur ska det gå nu?!

(Bara ironisk, jag vet inte vem du är )

Ursprungligen av Timber:

Tror jag ångrar mig angående klistermärket (efter att ha sett Björnströms bil) och vill inte ha ett... min bil är inte fin nog för att ha ett sånt märke. Skulle jag ha ett så borde det stå "Min dator är snyggare än min bil", som någon nämnt tidigare.

"Min dator är snyggare än din bil" är kaxigt, speciellt på en risig bil. "Min dator är snyggare än min bil" på samma bil blir mildare på gott och ont, närmast självömkande. Stor skillnad, men jag tycker nog att "din" är roligare!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-11-15 21:59
Ursprungligen av Ingemar Ragnemalm:

"Min dator är snyggare än din bil" är kaxigt, speciellt på en risig bil. "Min dator är snyggare än min bil" på samma bil blir mildare på gott och ont, närmast självömkande. Stor skillnad, men jag tycker nog att "din" är roligare!

Grejjen är att min bil inte är sååå risig så att det låter ironsikt med ett sådant märke, men inte fin nog för att det ska låta retligt... utan mer opassande i mitt fall.

Kan nämna att jag har en Ford Sierra -90 2-dörrars med 9900 mil på nacken.

Jag tror att de flesta som läser den skulle vilja utsätta mig för otrevligheter genom att köra ovanligt nära och köra om mig på opassande ställen... (detta är lite ironiskt menat)

  • Medlem
  • International user
  • 2005-03-03 15:49
Ursprungligen av Timber:

Kan nämna att jag har en Ford Sierra -90 2-dörrars med 9900 mil på nacken.

Oooh! En futuristiskt designad bil med kraftfull 2.0-litersmotor (Ur reparationsmanualen till min kusins Sierra R.I.P.)

Bevaka tråden