Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

v5: Premiär för Plusforum

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99mac introducerar Plusforum

Vi har länge funderat på ett insiderforum och 99mac Plus är resultatet av vårt funderande. Här ska vi försöka hitta tillbaka till 99mac:s rötter - ett forum där man trivs, där man får veta saker lite tidigare än andra, där man kan tala ostört utan att citeras på andra sajter.

I Plusforumet råder tystnadsplikt. Läs gärna men citera inte utanför forumet.
Vad innebär det? Det betyder att du får ta del av nyheter, kommentarer, tips, tester, bilder, filmer, debatter och mycket annat som stannar inom forumet. Du får gärna kommentera och diskutera innehållet men bara i 99mac Plusforum.

Vad är Plusforum?

- Vi avgör själva vad 99mac Plusforum ska bli. Nyheter, krönikor, bildreportage och tester kommer ofta presenteras i Nyheter men om man vill se fler bilder, se djupare testresultat och läsa mer om nyheterna kommer innehållet hamna i 99mac Plus.

- Offtopic? Jag tycker att roliga surftips, humor och vardagshändelser är välkomna i 99mac Plusforum. Om man vill debattera djupare frågor hänvisar vi till Offtopic.se som är experter på att genomgranska ämnen.

Många saknar "det första året" 2001-2002 och pionjärandan av att vara först. Kanske kan detta bli ett sätt att hitta tillbaka till rötterna? Många av våra seniorer med låga medlemsnummer kommer trivas i 99mac Plusforum.

Hur får jag tillgång till Plusforum?
Det är enkelt - skaffa ett 99mac Plus eller Prokonto idag!
<a href=http://99mac.se/forum/showthread.php?t=53030>Läs mer här!</a>

Bra tanke: för dom som vill betala så får man lite extra, för dom som inte vill så får man en enklare version (precis så som mac.com borde gjort för några år sen när man tvingade folk att börja betala för sina gratis mac.com konton).

Jag tror också att detta är det enda sättet att behålla 99Macs stora antal medlemmar samtidigt som dom som känner för det kan tänka sig att betala för att stödja 99Mac.

/CX

Vi får hoppas att det blir rätt mix av gäster och medlemmar, jag tror inte vi vet resultatet förrän tidigast vid jul.

Hardware

Finns där några härinnne som själv skruvar med deres macer.
och kan lite om varfor vissa grejar inte fungerar.

Senast redigerat 2004-10-16 19:39
Ursprungligen av bobbels:

Finns där några härinnne som själv skruvar med deres macer.
och kan lite om varfor vissa grejar inte fungerar.

Ett tips: Prova dom enskilda forumen för respektive modell..

1
Bevaka tråden