Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad ska jag köpa ?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Börjar bli dags att byta telefon, vill ha en med bluetooth som fungerar men iCal och Adressboken i OSX - vad finns det att välja på? Jag är inte så märkestrogen. Finns det modeller som inte säljs i Sverige som kan vara lockande och som klarar svensk teckenuppsättning?

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2004-10-12 20:45

Sony Ericssons modeller med blåtand är de som fungerar bäst med MacOS X. Köp den modell som passar dig pris- och abbonemangsmässigt.

Jag har precis synkat en SE T630 - det fungerade som en dans att sätta upp blåtandssynk med kalender + adressbok. Kalas! OS X verkar förstå fullt ut vad det är för telefon, inklusive ikonen.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2004-10-12 20:53

Kolla även in Motorolas nya modeller! De går även att synka med en vanlig USB-sladd.

Kan verkligen rekommendera Sony Ericsson's telefoner då de flesta har riktigt bra kalender och BlueTooth. Har man det inbyggt i sin dator så är det kanon att synkronisera mobilen med det. Att Salling Clicker fungerar så pass bra med SE gör ju inget heller..

/Stefan

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2004-10-12 22:14

Känns väl som om det räcker att kolla på:
http://www.apple.com/isync/devices.html

Och sen väljer du bort de utan bluetooth bara.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-12 22:15

Men har jag fel om jag, baserat på vad jag läst, säger att Nokias series 60-telefoner synkar utförligt med macen..? De verkar ju vara de enda telefoner tillsammans med SE P8/9xx-serien som synkar kontaktbilder och det är ju viktigt

1
Bevaka tråden