Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kvällsläsning: BusinessWeek talar med Steve Jobs

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2004-10-12 17:48

BusinessWeek har talat med Steve Jobs. I en öppenhjärtig intervju berättar han att Apple säger nej till tusentals förslag - för att istället fokusera på det man är bäst på.

Jobs: "We hire people who want to make the best things in the world. You'd be surprised how hard people work around here. They work nights and weekends, sometimes not seeing their families for a while. Sometimes people work through Christmas to make sure the tooling is just right at some factory in some corner of the world so our product comes out the best it can be. People care so much, and it shows."

Perfekt kvällsläsning - klicka här för att läsa mer:
http://businessweek.com/bwdaily/dnflash/oct2004/nf20041012_4018_db083.htm

MacNN hade nyheten. Roboten hämtade den till 99mac. Björnström översatte

Senast redigerat 2004-10-12 19:13

Jobs är cool

Är inte första meningen lite lång?

EDIT: Martin har korrigerat det nu, så tro inte att jag är tokig.

Senast redigerat 2004-10-12 20:33

You're back at work on a part-time basis. Are you going to come back full-time?

Jobs: Yes. That was one of the things that came out most clearly from this whole experience [with cancer]. I realized that I love my life. I really do. I've got the greatest family in the world, and I've got my work. And that's pretty much all I do. I don't socialize much or go to conferences. I love my family, and I love running Apple, and I love Pixar. And I get to do that. I'm very lucky.

SJ gillar att ta upp det här med hur marknadsföringsfolket i princip förstör företag som ligger i täten.

Klart ödmjukare inställning käre Jobs.
Önskar att jag kunded vara PRYO på Apple och få vara med Steve på hans möten med OS X folket och så... det vore nåt det. Usch vad jag drömmer. Ska gå och lägga mig stället...

Bevaka tråden