Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluetooth hittar inte mus

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-08 12:22

Igår fick jag min nya bluetooth-mus (RadTech BT-500).

Idag har jag fortfarande inte fått bluetooth att hitta den överhuvudtaget. Hade förväntat mig att det skulle gå smooth, men inte.

Till saken hör den att när min powerbook kom till mig för ett år sedan så hade den bluetooth inbyggt. Dock så har jag aldrig använt den och verkligen fått bekräftat att den funkar. Rent grafiskt ser dock allt OK ut. Har dessvärre ingen i närheten som har en BT-pryl.

Har startat om mängder av gånger och, ja, jag har satt i batterierna och satt musen på "upptäckningsbar".

RadTech BT-500 ligger störtskönt i handen och jag kan inte vänta med att få det att funka.

Någon som har någon idé på en lösning?

Tacksam för svar!
/Anwah

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-10-08 13:31

Var försöker du hitta den? i tangentbord/mus-inställningarna eller i Bluetooth-inställningar? Jag tror bara att Apples egna mus fungerar i med den förstnämnda.

  • Medlem
  • 2004-10-08 13:42
Ursprungligen av xerent:

Var försöker du hitta den? i tangentbord/mus-inställningarna eller i Bluetooth-inställningar? Jag tror bara att Apples egna mus fungerar i med den förstnämnda.

I Bluetooth-inställningarna.

  • Medlem
  • 2004-10-10 20:50

Någon?

/Anwah

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-11 17:51

Har du använt Bluetooth assistenten? Där kan du lägga till enheter och para ihop dom med datorn.

Alla Bluetooth enheter måste paras för att funka med varandra.

Janne

-----------------------
Janne Suhr
Color Consult AB
Stockholm
http://www.colorconsult.se

  • Medlem
  • 2004-10-11 21:53
Ursprungligen av jannes:

Har du använt Bluetooth assistenten?

Jo, naturligtvis.

Vänligen,
Anwah

1
Bevaka tråden