Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nyhet i v5 - Prylgaraget

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-10-05 20:17

Går det göra klickbara länkar? Till fler bilder tänkte jag...

Ursprungligen av Timber:

Går det göra klickbara länkar? Till fler bilder tänkte jag...

Räcker inte sex bilder? Jag kan utöka det om du ger mig ett skäl.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-10-06 10:48
Ursprungligen av Björnström:

Räcker inte sex bilder? Jag kan utöka det om du ger mig ett skäl.

Eftersom det är bilder på prylarna som intresserar folk borde man kunna visa bilder på alla prylar... jag tog 22 bilder på prylar igår, men annars kan jag försöka smälta ihop dem till lite färre, större bilder...

Annars borde man ju kunna länka i texten till fler bilder på sin egen sajt?! Då slipper de hostas hos er och bara de som vill se bilderna behöver klicka.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-10-06 08:07

Kul!

Björnström: liten not bara, skulle va kul om det gick att stänga popupbilderna genom att bara klicka på dom när man kikat klart istället för att leta efter krysset... Skulle va kul med en "nästa" knapp också så man slipper klicka på bilderna en i taget om det finns flera st per sida

Haha LOL!
Det är klart att det ses som en aning nördigt med privata prylavdelningar... Men visst är det kul!

/P

PS. Lär väl själv lägga upp en bild på min hörna..... DS

...vore bra om de med bilder var markerade med en lite kamera, t ex, så man vet vilka som har det.

  • Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2004-10-06 21:32
Ursprungligen av Polonius:

...vore bra om de med bilder var markerade med en lite kamera, t ex, så man vet vilka som har det.

Håller med till 110%. Att läsa långa lister av prylar var inte vad jag hade förväntat mig

Vill personligen se bilder så kom igen nu mina damer och herrar... Ni vet väl att en bild säger mer en tusen ord. Låt kameran leka och bilderna tala! Pleeeze

Ursprungligen av Polonius:

...vore bra om de med bilder var markerade med en lite kamera, t ex, så man vet vilka som har det.

Ursprungligen av Cihan:

Håller med till 110%. Att läsa långa lister av prylar var inte vad jag hade förväntat mig

Vill personligen se bilder så kom igen nu mina damer och herrar... Ni vet väl att en bild säger mer en tusen ord. Låt kameran leka och bilderna tala! Pleeeze

Håller med ovanstående till flera tusen procent. I nio fall av tio då jag klickar på pryllänken så finns det inte något att titta på. Jag efterlyser en tilläggsfunktion för detta i stil med det som visar att man är online.

Mer nördporr åt folket!

  • Oregistrerad
  • 2004-10-07 08:16

åhhh.. sånt här gillar jag.. men. fan, jaghar ingen digitalkamera.. måste låna en..

Roligt att så många lagt upp sina grejer!
http://99mac.se/forum/minmac.php?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-03-17 15:36

Har glömt det där... Tog lite snabbilder.

Bevaka tråden