Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac Galleri

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mina damer och herrar

99mac presenterar en favorit i repris: bildgalleriet är tillbaka bättre än någonsin!

Bildgalleriet är fortfarande under uppbyggnad, vi jobbar med att skapa kategorier och fylla på med intressant grundinnehåll. Min tanke är att ladda upp alla gjorda bildreportage in i Galleriet.

OBS! Vi har ännu inte gått ut med nyhet om att Galleriet är tillbaka, håll det för dig själv ett tag till.

All feedback ang avsaknad av översättningar, felöversättningar, problem, avsaknad av kategorier etc uppskattas varmt!

Faktaruta
- Endast 99mac Plus och Pro har tillgång till Galleriet.
- 25MB uppladdningsyta per medlem
- Personligt bildgalleri (som kommer länkas ifrån profilen)
- Endast JPEG bilder
- Flera typer av filmformat stöds (quicktime, divx, mpg etc)

http://www.99mac.se/galleri/

Senast redigerat 2004-10-04 22:29

Jag kan tillägga att ni måste logga in i galleriet separat med dom vanliga loginuppgifterna första gången.

Ursprungligen av Björnström:

Jag kan tillägga att ni måste logga in i galleriet separat med dom vanliga loginuppgifterna första gången.

bra tillägg

Bug? jag laddade upp Crowd Control-filmen, men galleriet registrerade det som om en gäst hade laddat upp.

Hmm. Blir intressant att se om det dyker upp fler buggar. Galleriet är hursomhelst riktigt bra och jag tror att ett par hundra medlemmar kommer göra stor skillnad när det gäller uppladdning av nytt material.

Kommer icke Plus- och Pro-medlemmar kunna se ens egna personliga galleri?

Varför två rader med betygknappar vid bilderna? En rad under bilden och en rad över kommentarsfältet. Fyller de olika funktioner?

Sen kan jag tycka att det är för mycket text, speciellt vid översikten. Alla den texten under varje tumme, är den nödvändig?

Men det kanske är att nya utseendet inte är färdigt?

Ursprungligen av Leftrustle:

Kommer icke Plus- och Pro-medlemmar kunna se ens egna personliga galleri?

Varför två rader med betygknappar vid bilderna? En rad under bilden och en rad över kommentarsfältet. Fyller de olika funktioner?

Sen kan jag tycka att det är för mycket text, speciellt vid översikten. Alla den texten under varje tumme, är den nödvändig?

Men det kanske är att nya utseendet inte är färdigt?

Bra med feedback! Det har varit så mycket grejer att fixa så vissa grejer ligger jag helt klart efter med. Jag ska kolla på designen.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-14 17:00

jag saknar en länk till galleriet på ett synligare ställe...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-14 17:03
Ursprungligen av Jonaz:

jag saknar en länk till galleriet på ett synligare ställe...

jaja... nu ser jag att det inte är "lanserat" sorry....

Jag tänkte ladda upp den här. Men den var för stor

http://carl.leksvin.se/filmen.html

  • Medlem
  • 2004-10-17 10:47

Okey!..... feedback

Jag är tvungen att logga in mig på nytt varje gång och har inte tillåtelse att radera mina egna bilder.

...men du har lagt upp extremt fina bilder!

  • Medlem
  • 2004-10-19 22:38

Det är lite jobbigt att behöva logga in varje gång ...[suck]
Dessutom är jag tvungen att logga in på 99 efter varje besök ...[suck suck]
Och det vore käckt om man finge radera sina bilder också

...Det var det dåliga. ALLT annat är toppen och bara finfint

1
Bevaka tråden