Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

GTA: San Andreas

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-10-03 00:33

Någon mer än jag som skulle bli överlycklig om det spelet kom till Mac? Jag är nästintill beredd på att köpa en PS2 enbart för att spela det.

Jag har nog spelat Vice City ett par hundra timmar och det är helt klart det bästa spelet jag spelat på länge (på en Xbox).

  • Medlem
  • 2004-10-03 09:59

Att införskaffa ett PS2 är inte helt dumt ifall du inte redan har en konsoll Spel är ju ändå så jävla halvtaskigt halvoptimerade på macen. Själv har jag redan ett PS2, med Vice City förstås, ska sticka och förhandsboka nånn gång nu i veckan Mindre än en månad kvar nu ju!

  • Oregistrerad
  • 2004-10-03 13:08

Jag har en Xbox som sagt, men jag får nog vänta nära ett år till innan det kommer till den plattformen.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-05 11:01

Läste siffror någonstans om hur många antal av varje konsoll som är såld i Europa.
Playstation 2 hade 25 milj exemplar, X-Box var tvåa med 4,5 milj exemplar och Gamecuben var trea med 3.6 milj ex. Klart man har en Playstation 2 och även förhandsbokat GTA SA

  • Oregistrerad
  • 2004-10-08 15:03

Nån som vet om det kommer vara ännu än GTA3-klon eller om dom hottat upp det lite iaf?

Funderar på att byta gamecuben mot en PS2

  • Oregistrerad
  • 2004-10-09 02:06

Det kommer att vara synnerligen upphottat. Kolla på t.ex. gtasajten.com för bilder och länkar till sidor med information.

1
Bevaka tråden