Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shift.se - nytt Macintosh-forum

Tråden skapades och har fått 50 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2004-05-22 21:17

Vill nog hålla med 3OPAH. Det blev ett himla böl på designen både här och på MacFeber. Är det månne så att folk är lite rädda för konkurrens och börjar hacka på första bästa miss?

Tyvärr verkar inte alla dns:er ha snappat upp adressen än, för jag kommer inte heller in.

Ursprungligen av Kim Ahlström:

Vill nog hålla med 3OPAH. Det blev ett himla böl på designen både här och på MacFeber. Är det månne så att folk är lite rädda för konkurrens och börjar hacka på första bästa miss?

Tycker du samma sak om företag som kopierar designen på Apples produkter?

Nej, ska man starta en sajt, oavsett innehåll, så måste man skaffa sig en egen identitet! Nu lär Shift återkomma och det kommer nog att bli kanonbra den här gången.

Det mesta är kul på 99mac. Välkommen som switcher och till forumet.

Snart har alla sitt eget Mac-forum att leka med.

Mac-R-Us

Måste kännas bra för Daniel som försöker göra något att bli nedmejjad så här.
Men det är skönt att han verkar ta det bra, då kommer det nog gå alldeles utmärkt. Ge inte upp!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-05-23 00:27

Design före innehåll

  • Oregistrerad
  • 2004-05-23 17:31

mkt trevligt med lite mer forum. och då ett -pro-forum- osså.
blir medlem så fort den nya designen e uppe

nu skall jag läsa igenom förra månades iCreate o vänta på nya MacWorld.

  • Medlem
  • 2004-05-23 20:42

Nu håller de på att byta design... Kommer inte in.

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-05-23 20:42

Alltid kul när det dyker upp nya forum, hoppas det kommer att gå bra.
Kommer helt klart att ge det en chans.

Önskar Daniel och hans kollega lycka till!

Haha, sajten blev 99macad...

Ursprungligen av William WM:

Haha, sajten blev 99macad...

Fenomenet för slashdotning inom macvärlden

Shift är inte uppe ännu - någon som vet något?

Ursprungligen av Björnström:

Shift är inte uppe ännu - någon som vet något?

Nu är den uppe, dock utan några inlägg att tala om, ännu!

Senast redigerat 2004-06-03 09:41

Det kanske är kommande Torsdag som gäller nu. Väldigt tyst från gänget bakom sajten hsh.

http://forums.applenova.com/

Nytt forum. Samma design

Jag ser ingen som helst likhet mellan Shift och Applenova, bortsett från att båda använder grått lite här och var...

njae, det enda som är likt är väl kanske att de verkar köra samma forum system, och designen är inspirerat av apples sidor för deras pro-lineup..

Åfan:

Shift: Powered by Invision Power Board(U) v1.3.1 Final © 2003 .IPS, Inc.

AppleNova: Powered by: vBulletin Version 3.0.3 Copyright ©2000 - 2004, Jelsoft Enterprises Ltd.

99mac: Tjänsten bygger på: vBulletin Version 3.0.3 Copyright ©2000 - 2004, Jelsoft Enterprises Ltd.

ok, så jag hadde fel då (kollade ärlig talt inte så noga, så länge någon av dom inte har snott grafiken rakt av kan jag nog leva med det)

Apple Pro-designen är också borta sedan länge. Shift-gänget gör en bra sajt och deras initiala misstag att låna lite designgrejjer här och var tycker åtminstone jag är överspelat vid det här laget.

Bevaka tråden