Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Java 1.4.2 Update 2 släppt!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-23 22:31

Java 1.4.2 Update 2

Java 1.4.2 Update 2 provides improved behavior for applets in Safari and increased stability for desktop Java applications. Java 1.4.2 Update 2 also includes all the improvements from Java 1.4.2 Update 1.

The system will be updated to Java 1.4.2 Update 2. If the system currently has Java 1.4.1, it will be removed. Any previous Java 1.4.2 installation will be completely replaced.

For more details on this update, please visit: http://www.apple.com/java/

Finns i Programuppdateraren.

Sedan jag uppdaterade så hänger sig ofta Firefox och Safari (senaste versionerna) och systemet kraschar när reklamen ska laddas på dn.se. Klart irriterande.
Som vanligt gäller - if it works, don't fix it.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-09-30 10:57
Ursprungligen av Stefan Johansson:

Sedan jag uppdaterade så hänger sig ofta Firefox och Safari (senaste versionerna) och systemet kraschar när reklamen ska laddas på dn.se. Klart irriterande.
Som vanligt gäller - if it works, don't fix it.

Inga problem med DN.se för mig. Har du reparerat behörigheter, eller kört cocktail (eller motsv.)?

har kört OnyX x flera. Lite underligt att felet inte är konstant (varje gång). Antar att det har att göra med vilka reklam-applets som ska snurra.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-09-30 11:42

Jo, det är en d-a röra på javaskripten på nätet...

Ursprungligen av KalleG:

Jo, det är en d-a röra på javaskripten på nätet...

Men Java har absolut inget med Javascript att göra... två helt olika saker.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-10-01 10:54
Ursprungligen av KristerG:

Men Java har absolut inget med Javascript att göra... två helt olika saker.

F-låt, java-funktionaliteten menar jag...

  • Oregistrerad
  • 2004-10-02 00:39

Iiiiih - sen jag uppdaterat kan jag varken komma åt min datorbank eller spela schack via min favvoschacksajt längre. FAN!

1
Bevaka tråden