Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac hälsar medlem 8000 välkommen

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Dag 1243: Vi antecknar i loggboken att vi nått 8000 medlemmar på 99mac.
Vi hade hoppats få en snabb intervju med medlemmen Citroen men tyvärr har vi inte lyckats nå honom riktigt ännu. Därför får vi nöja oss med att glädjas åt ännu ett jämnt tusental.

Dag 1158 (den sjätte Juli i år) skrev vi att vi nått 7000 medlemmar och att vi snart skulle driva sajten på Power Macintosh G5 och med Mac OS X Server som operativsystem. Det steget har vi tagit och det fungerar fint.

Som kuriosa kan vi berätta att vi var färre än 3.000 medlemmar i början på 2003 - en utveckling som är både jättespännande och som är grunden för en del förändringar.

Läs mer om 99mac:s historia här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-28 13:34

Härligt med ett alias som Citroën. Bilvärldens motsvarighet till Apple. Annorlunda lösningar. God design. Fördomar från dom som inte sett ljuset.

/István som rattar Powerbook och knappar på en Xantia. Eller om det var tvärt om.

  • Medlem
  • 2004-09-28 15:57

Scrollade ner, läste rubriken och trodde att det var jag, eftersom jag också registrerade mig igår. Men icke, sådan tur hade jag inte

Vi fick 494 nya medlemmar under den senaste 30-dagarsperioden. Fascinerande utveckling.

Roligt att nya medlemmar börjar skriva inlägg också. FulaRutan® har nog gjort susen!

1
Bevaka tråden