Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Välja mellan Lg u8120 el. nec e616?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Vilken ska jag välja får välja, helt gratis och inga om, men mellan Lg u8120 och Nec e616. Så vad ska jag välja vilken funkar minst sämst med macen? (Har hajat att ingen har något särskillt stöd för macen.)

Tack på förhand
/Rille

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-09-23 19:18

Det första testet för att se om nån är kompetent att hantera en Mac är att se om dom klara att välja rätt forum för frågor här på 99mac.

Sorry!

Som sagt är glitter pinne här. Hur gör jag för att innlägget ska hamna rätt, då?

Jag flyttar till "mobiltelefoner" nu

Ingen av dom fungerar med macen!

LG'n har inte ens Bluetooth...
Necen NADA

  • Oregistrerad
  • 2004-09-23 21:48
Ursprungligen av spanaren:

Hej!
Vilken ska jag välja får välja, helt gratis och inga om, men mellan Lg u8120 och Nec e616. Så vad ska jag välja vilken funkar minst sämst med macen? (Har hajat att ingen har något särskillt stöd för macen.)

Tack på förhand
/Rille

Z1010

  • Oregistrerad
  • 2004-09-25 13:40

Till e616 finns det ett hack för att föra över bilder, videoklipp och ljudfiler med kabel, dock inget iSync. Det går att använda den som modem och surfa över blåtand.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-25 14:18

616 är en problemlur, några har haft turen att få en fungerande, den är skit, håll dig borta...
LGn funkar mkt bättre & kan prata med macen med hjälp av nån grejj (mins inte riktigt men det går)

Om det står mellan de 2 lurarna är LGn självklara valet.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-25 14:38

Ska man bara köra röstsamtal så är LG:n ett bättre val, bättre batteri och inte lika buggig.
NEC:en har mer lull-lull och är bättre som modem, men är som sagt lite skakig.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-09-25 15:43

Jag har en e616 men om jag skulle få välja idag skulle jag nog valt en LG istället. Bättre batteritider och den verkar inte vara lika buggig som e616. Nu har det iofs släppts en ny programvara och nya batterier till e616 vilket gör valet svårare. Den nya varianten kallas e616 Xtreme. Den nya varianten saknar förhoppningsvis alla buggar som den gamla e616 led av.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-25 19:59

Jag citerar en 3 anställd angående LG vs 616Extreme: "LGn...."

Tog LG:n!

Tack

1
Bevaka tråden