Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Roger Åberg

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-09-26 20:10

Hej, heter Roger Åberg och är en genuin Mac-galning.

Driver webbplatserna Macfeber och Buzz när jag inte arbetar "på riktigt" på Bazooka, som jag äger tillsammans med två andra.

Macfeber är nyheter för Mac-vänner. Försöker att skriva om det mesta som handlar om Mac, iPods och allt man kan ha till dem. Blir en hel del prylnyheter också, svårt att få nog av gadgets.

Buzz är massor av länkar, snart 16 000 stycken. Besökarna tipsar, jag har granskat 100 000 länkar so far. Ganska vrickat.

Bazooka är en klassisk webbyrå, arbetar bland annat med Expressen, Regeringskansliet och Folktandvården. Och en massa andra. Där är jag AD och vVD.

Bor på Kungsholmen tillsammans med flickvän och två sköna halvsiameser.

Har använt Macar sedan farsan tog hem en SE/30 en gång i tiden (som jag fortfarande har kvar på vinden). Har i dag alldeles för många, tre stycken iMacar med G3:or (rev b, 350 MHz och en DV med 400 MHz), en iBook, en Pismo och en gammal iMac G4 som snart kommer att ersättas av en iMac G5:a.

Och så en iPod 3G, 40 GB-versionen.

Senast redigerat 2004-09-26 21:55
  • Medlem
  • 2004-09-26 20:57

Bästa nyhetessajten Roger ....keep up the good work !!!!

Mycket trevliga webplatser du driver! Tackar och bugar för allt arbete du lägger ner.

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-09-26 21:46

Macfeber och 99mac har tillslut lyckats med den till synes omöjliga uppgiften att fylla tomrummet efter Macpower. Hatten av för Roger samt Björnström.

  • Medlem
  • 2004-09-26 22:21

Kan bara instämma, kanonbra arbete med Macfeber! Tack för ditt engagemang!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-27 01:52

Tackar!

Roger: kan man inte slå ihop dessa sajter på något vis? En helt ärlig fundering.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-27 13:27

Macfeber och 99mac? Njae. Inte just nu i alla fall. Macfeber skall nog få vara Macfeber och 99mac skall få vara 99mac.

Grattis till Bonnier-affären.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-24 00:55

Grattis. Hoppas inte macfeber går samma väg som macpower i slutet.

Tror att det är sund inställning att hålla isär dom två sajterna, tycker det funkar bra så.

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-02-01 14:12
Ursprungligen av Cerberous:

Tror att det är sund inställning att hålla isär dom två sajterna, tycker det funkar bra så.

Ja, nu behöver du ju inte vara orolig. Bonnier är nog inte så intresserade av en sammanslagning.

1
Bevaka tråden