Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Så här bär du nya iMac G5

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har skapat en officiell informationartikel för hur du bäst bär en iMac G5:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=86816

hehe det var nog det roligaste jag sett på länge!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-27 10:16
Ursprungligen av Kellogs:

hehe det var nog det roligaste jag sett på länge!

Är ju i klass med kaffemuggens "Caution Hot Content"

Och så här gör man när man går:
Sätt vänster fot framför den högra. Lyft sedan höger fot till en position framför den vänstra och upprepa processen så många gånger du vill.

Undrar om Samsonite också föklarar hur man bär deras produkter, så det inte blir några missförstånd alltså...

Ni raljerar om att det verkar enkelt, alla förstår inte lika snabbt, jag skulle vilja ha en fördjupning i ämnet. Gärna med en pedagogisk film, en bild och några röda pilar.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-27 14:29
Ursprungligen av Olav Rust:

Ni raljerar om att det verkar enkelt, alla förstår inte lika snabbt, jag skulle vilja ha en fördjupning i ämnet. Gärna med en pedagogisk film, en bild och några röda pilar.

Äh... är ju jättelätt!

Man tar tag med näven i övetkanten med tummen på baksidan och fingrarna under kanten på detdär svarta på framsidan som är under det vita.

(Sen kopplar man in den igen och ser att det är jättekonstiga färger i menyerna...)

  • Medlem
  • 2004-09-27 14:40

På västkusten (t ex) kanske folk brukar bära saker med draggkrok... vad vet jag? Har man sett instruktionerna här, så kanske man undviker att köra kroken rakt genom skärmen?

På cyklar från USA så finns det bruksanvisningar som behandlar hur man cyklar. Logiskt kanske, men frågan är om man lär sig att cykla från en bok.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-27 17:07

Men vänta. Det står ju inget om hur man ställer ner den. Undrar hur det är tänkt. Ska man bara gå omkring med dem?

1
Bevaka tråden