Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hejsan!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag heter Johan Boström och kommer hit från MacWorlds forum, där jag går under namnet Kalliban.
(Vore ju trevligt att heta det här också, men så långt tänkte jag inte när jag blev medlem. Går det att byta namn på något vis?)

Bor i Ockelbo, 5 mil norr om Gävle, och pluggar för tillfället sista året på gymnasiet, närmare bestämt samhällsvetenskapliga programmet med internationell inrikting på Vasaskolan i Gävle.
Själva pluggandet har dock mer blivit en bisyssla, i alla fall om man räknar på hur mycket av hjärnaktiviteten som går åt till skolan. Istället brukar jag göra hemsidor åt mindre företag och organisationer. Detta har jag sysslat med sedan 2-3 år tillbaka.

Jag switchade till macplattformen den 6/7 i år, och kommer aldrig att återvända till Windoze.

F.ö. är jag 190 cm lång, vikten varierar mellan 85 och 90 kilo beroende på årstid, och jag är född 1985.

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-26 11:40

Välkommen, Kalliban Hoppas du kommer trivas här på 99mac!

Fin pjäs du switchat till. Finns inte mycket man saknar från Windowstiden, eller hur?

Ursprungligen av skamuel:

Välkommen, Kalliban Hoppas du kommer trivas här på 99mac!

Fin pjäs du switchat till. Finns inte mycket man saknar från Windowstiden, eller hur?

Tack!

Nej, det finns inte mycket man saknar, men några saker finns det!

1. Copy & Paste med filer.
2. Utseendet på Macromedias program. Jag gillar att fönster och paletter sitter ihop bättre än som det ser ut på macen. Men jag har anpassat mig.
3. Mina hårddiskar. Jag planerar att köpa några externa lådor till dem, för det är trots allt 200-250 GB lagringsutrymme som inte används till något. (Det hade ju inte så mycket med macplattformen att göra)

Ursprungligen av ScriptFlipper:

Tack!

Nej, det finns inte mycket man saknar, men några saker finns det!

1. Copy & Paste med filer.

Varför skulle inte det gå?

Copy Paste funkar men inte cut paste...

Just det, det var det jag menade
Som ni märker har jag vant mig av med det också, så man glömmer vad det heter

Hej, Kalliban.

Du har skickat in en rapportering idag, men vi behöver lite mer info.

Tyvärr har du stängt av PM-funktionen, så jag provar det här sättet att få kontakt med dig.

/Mod

1
Bevaka tråden