Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Succé för fula rutan

Tråden skapades och har fått 22 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sedan en vecka tillbaka påminner vi medlemmar utan inlägg att ta steget mot att bli fullvärdig medlem. Resultatet är succéartat.

Under dom senaste 5 dagar har har inte färre än 430st medlemmar tagit sitt första stapplande steg genom att skriva sitt första inlägg på 99mac. Många har valt börja med en kortare eller längre presentation i vårt nya forum för just presentationer.

Vår förhoppning är att trenden håller i sig nu när vi närmar oss uppdateringen till version 5.0 då vi förväntar oss rejält med besökare. Vissa nya funktioner kommer locka till sig besökare tror vi nämligen!

Fråga: Skrev du ditt första inlägg denna vecka pga "fula rutan"?

Håll med om att det var länge sedan man såg så många nya ansikten på en vecka, som dessutom felpostar oavbrutet

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-09-23 22:20
Ursprungligen av Björnström:

Håll med om att det var länge sedan man såg så många nya ansikten på en vecka, som dessutom felpostar oavbrutet

Va? Är inte detta tråden för iPod? :eek:

Ursprungligen av Björnström:

Håll med om att det var länge sedan man såg så många nya ansikten på en vecka, som dessutom felpostar oavbrutet

Har blivit många trådar i Feedback på sistone

Trevligt - det blir nästan lite offtopic-känsla i en del av presentationstrådarna.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-24 10:17

det känns mer personligt när det är så.. O inte bara mac.. av ngn anlednign. jag läser nästan bara Presentationerna nu senaste dagarna.. skit kul juhe..

Pressentationstrådarna är jätteroliga, men man kan fråga sig hur nödvändig en tråd med första inlägget "skriver bara nåt" är.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-09-24 13:37

Vad är fula rutan?

Om du är aktiv på 99mac kommer du aldrig se rutan, den ploppar upp överst för den som inte är inloggad, har inaktivt konto, aldrig skrivit ett enda inlägg eller som varit lite väl inaktiv den senaste månaden.

Om du inte ser rutan så är allt bra med andra ord

  • Oregistrerad
  • 2004-09-24 14:13

Jaha, då får vi logga ut och kolla då...
...vil ju vara ajour

Edit:
Blev inte ett spån klokare på vad ni pratar om... Så typiskt mig.
Men nu vet jag ju i vart fall att jag kan mitt passord

  • Oregistrerad
  • 2004-09-24 14:27

Nyfiken, vill ha en dump på rutan...

Ursprungligen av jhansen:

Nyfiken, vill ha en dump på rutan...

Är det inte bara att logga ut så ser du den?

Exakt - ge oss en dump!

Nej.

Bara de som aldrig skrivit något ser den.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-24 16:25

Det här har fått så stora proportioner nu, så jag kan snart inte hålla mig länge. Vi kräver en dump!

Det är en vit ruta med text i. Sexigare än så är det inte men nog för att skapa "kontakt" med noll-inläggare.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-24 17:17

En vit ruta med lite text?
Ungefär som dethär då?

Exakt Sir Offtopic-A-Lot Där har ni en skärmdump. Det viktiga är att det fungerar.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-24 23:21

Så här det det ut. Nu är det avklarat.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2004-09-24 23:26
Ursprungligen av Dangerbird:

Så här det det ut. Nu är det avklarat.

tack

  • Oregistrerad
  • 2004-09-25 01:21

Vilken insats av Dangerbird, med sitt första inlägg gav han alla det dom tjatade om. En dump på fula rutan

Helt klart dagens hjälte!

(jag hade faktiskt inte ens sett rutan själv, jag hade redan skrivit mitt första inlägg)

Ursprungligen av Björnström:

jag hade redan skrivit mitt första inlägg

Är du helt säker på det? :D:D

1
Bevaka tråden