Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En miljon iPods i månaden...

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En leverantör påstår att Apple och HP ska börja leverera en miljon iPods per månad from oktober.
(Många vita lurar lär man se på stan snart om det stämmer.)

  • Medlem
  • 2004-09-22 12:29

Wööew !!!

Det tycker jag låter ecxellent ...risken minskar att andra spelare tar över

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2004-09-22 12:37
Ursprungligen av thevil:

En leverantör påstår att Apple och HP ska börja leverera en miljon iPods per månad from oktober.
(Många vita lurar lär man se på stan snart om det stämmer.)

Alla är nog inte sålda i Stockholm.

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2004-09-22 12:49

Man kan ju alltid hoppas på att de börjar marknadsföra dem här i Sverige också, vore kul kul! Fast det hoppas nog inte Jens (Of Sweden)

  • Oregistrerad
  • 2004-09-22 20:31

Visst är det så att de iPod som HP säljer inte fungerar med Mac? Dåligt i s f... Väldigt tråkigt t o m. Dessutom verkar ju iPod vara en bra "inkörsport" till att switcha till Mac, och om det då i framtiden (ganska snart) kommer uppfattas som en "HP-produkt" är ju det borta... Visst, Apple tjänar säkert en hel del pengar på de iPods HP säljer, men frågan är vad som är bäst.... ?

HPs iPods fungerar väll visst med Mac OS X?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-22 20:41

Det är helt klart möjligt, fick bara för mig att jag läst det nånstans... Men det ändrar ju inte på resten av det jag skrev.

Det står väl inte äns hp på dem?

EDIT: Baksidan har tydligen både apples och hp:s logga.
http://www.macfeber.se/2004/08/hpipod_fr_tatue.html

HP:s iPod funkar med mac, men de ger ingen support om man använder den med mac, och de är från start FAT-formaterade.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-23 00:31

Undrar hur siffrorna är mellan Apple & HP? Hur mycket tar Apple betalt av HP per iPod?

  • Medlem
  • 2004-09-23 00:39

Jag läste "En miljon iPods på månen"... det hade varit tufft.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-23 01:08
Ursprungligen av stfm:

Jag läste "En miljon iPods på månen"... det hade varit tufft.

Men en smula onödigt. Alla vet ju att marsianer inte har öron att sätta hörlurarna i.

  • Medlem
  • 2004-09-23 01:15
Ursprungligen av acke:

Men en smula onödigt. Alla vet ju att marsianer inte har öron att sätta hörlurarna i.

Marsianer? Nu snackar vi månen. USA lämnade en ensam gubbe på månen 1970. Unnar du inte honom lite skoj efter alla år?

Om man skjuter iväg en miljon iPod, så kan man vara säker på att han snubblar över en förr eller senare.

Apple sålde bara 8000 iPods i Sverige förra året enligt någon statistik jag såg nyligen. Inte så jättemycket trots allt, eller hur?

I malmö ser man vita lurar överallt! men sen är vi ju lite före resten av Sverige

1
Bevaka tråden