Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hallå från en ny rackare!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den 9 september tog jag steget. Har tillslut efter år av övertalningsförsök från min nära vän Wiberg (här på forumet) gått över och köpt min första Mac-produkt. Det blev en iBook G4 och jag är redan förvånad och förvirrad. Har bara haft den igång i ca 1.5 timmar och allt jag har installerat funkar!!! Min ny inköpta Bluetoothadapter, min nya externa hårddisk (redan förformaterad för Mac OS extended), min Microsoft mus (lånad från jobbet), inställningar till webben och min .Mac.

Hade tänkt mig att jag till helgen skulle få stänga in mig i min kammare för att jobba mig igenom alla mina installationer, inställningar m.m. Till min fasa ser jag att jag måste umgås med min fästmö då jag inte kan skylla på att jag måste konfigurera min nya dator. Men jag har ju ingen ny dator, jag har en iBook och jag måste hitta på nya ursäkter till helgen.

Ser fram emot att få ta del av era råd och erfarenheter i framtiden!!

El Bolichero

Installera Virtual PC på datorn och försök få Bluetoothadaptern funka i Windows, så är helgen körd. (Skoja bara )

Grattis och välkommen!

  • Medlem
  • 2004-09-22 16:05

Grattis, och hoppas att du hittar en trevligare fästmö.

1
Bevaka tråden