Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ställ frågor till producenten av World of Warcraft!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så, du har något du undrar över gällande Blizzards kommande storspel World of Warcraft? MacGamers ger nu dig chansen att ställa frågor till Chris Sigaty, producent för spelet. Posta dina frågor i tråden MacGamers besöker Blizzard-event så kommer vi välja ut de bästa frågorna för att sedan skicka dem vidare.

Ta chansen medan den finns!

Mvh
Christofer

Oj, skrev mina frågor i en fel tråd -- men här är dom igen:

Jag skulle gärna vela veta frågan om hur själv "låsningen" till USA/Europa serverna fungerar. Är det IP blockering, eller? Vad händer för mig som är både Amerikansk medborgare och Svensk medborgare som flyger mellan kontinenterna konstant och bor på båda ställena? Jag borde väl kunna spela spelet jag köpt och registrerat i USA även om jag skulle befinna mig i Europa? Tänk också på alla Amerikanska soldater som är stationerade i Amerikanska militärbaser runtom i världen, ska inte dom få spela spelet?

Kommer det finnas sevrar bara för Svenskar, eller servrar som alla i Europa måste dela på tillsammans? Onekligen skulle det vara mycket trevligt om det fanns ett par "Sweden only"-servrar samt för dom som vill "Open for all"-Europe servrar.

Kommer det vara möjligt att kunna byta mellan USA och Europa servrar med en knapp-klickning i spelet precis som i Warcraft 3, eller måste man byta betalningsmetod varje gång man vill byta? Betyder det att jag som både Amerikansk medborgare och Svensk medborgare måste ställas inför valet att spela med mina kompisar i USA och spela med mina kompisar i Sverige?

Det var faktiskt i rätt tråd du postade från början (se första inlägget i denna tråd). Ville bara lägga en blänkare här om det för de som inte läste reportaget.

Frågor kan egentligen postas i valfri tråd (av dessa två).

1
Bevaka tråden