Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Christofer

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Christofer Karlsson, 23 år. Jobbar under dagtid på en reklambyrå i Katrineholm, främst som originalare och tekniskt ansvarig, men även med annat smått och gott där jag behövs på byrån.

Fritidsjobbet är projektledare och redaktör på MacGamers.se. Sajten där alla intresserade Mac-spelare kan hitta nyheter, recensioner, intervjuer och reportage. Där hittar du även information om [99], en spelklan för alla Mac-användare som gillar att spela med och mot varandra.

Har varit Mac-ägare sedan 12 år tillbaka, som på den tiden var en LC II. Redan då var jag den som fick hjälpa lärarna i skolan då de fick problem med deras Macar, eller när någon hade frågor. Vidare så fick en 8200/100 ta över, följt av en G4 400. I dag sitter jag med min G5 2x2 GHz som lär få räcka ett tag framöver.

Var snabb med att registrera mig när 99mac dök upp för allmänheten (läste en nyhet om forumet på MacNytt), men det är först nu under det senaste året som jag kan räknas som aktiv.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-20 18:25

Four-eyes!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-09-20 18:59
Ursprungligen av Pallish:

Four-eyes!

Lika vänlig som vanligt på nätet? I verkligheten är du en mjukis. :eek:

  • Oregistrerad
  • 2004-09-20 19:13

Hahah, ingen annan kan vara Four-eyes än Christofer!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-09-20 19:16
Ursprungligen av Pallish:

Hahah, ingen annan kan vara Four-eyes än Christofer!

Jag är det när jag kör bil och är på lektioner...

  • Oregistrerad
  • 2004-09-20 20:02

*ssshhh*

ontopic:

Du heter Gnägg, också!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-09-20 20:25
Ursprungligen av Pallish:

*ssshhh*

ontopic:

Du heter Gnägg, också!

Lille Palle-Balle... med betoning på "Lille" och "Balle", nu kommer du lite fel i diskussionen.

Christofer har skrivit näst flest nyheter på 99mac någonsin!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-20 21:19
Ursprungligen av Björnström:

Christofer har skrivit näst flest nyheter på 99mac någonsin!

Räknas verkligen spelnyheter?

Var det inte Christofer som tog initiativ till Tetris-liret över nätet häromsisten? Kul som sjutton och ett kanon-initiativ.

Ursprungligen av Anders Täpp:

Var det inte Christofer som tog initiativ till Tetris-liret över nätet häromsisten? Kul som sjutton och ett kanon-initiativ.

Senaste gången var det faktiskt jag
Fast Christofer har varit initiativtagare flera gånger innan
Tummen upp!

Ursprungligen av Kristofer G:

Senaste gången var det faktiskt jag
Fast Christofer har varit initiativtagare flera gånger innan
Tummen upp!

Hur kommer det som jag ska säga nu låta när ni lovordat mig så fint... men det var faktiskt inte mitt initiativ de första gångerna heller Cred till bobbanbobbelito för idéen!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-21 00:08
Ursprungligen av Christofer:

Hur kommer det som jag ska säga nu låta när ni lovordat mig så fint... men det var faktiskt inte mitt initiativ de första gångerna heller Cred till bobbanbobbelito för idéen!

Bäst för dig att du väljer en annan server att spela på

Ursprungligen av Christofer:

Hur kommer det som jag ska säga nu låta när ni lovordat mig så fint... men det var faktiskt inte mitt initiativ de första gångerna heller Cred till bobbanbobbelito för idéen!

Aha! Ja ja, karma till bobban och minuskarma till dig då :D:D

  • Oregistrerad
  • 2004-09-20 22:25

Äsch.. Nog med beröm! Han ska dö på World of WarCraft i alla fall!

christofer är bäst. och nu vet jag hur han ser ut när jag råkar teamkill'a honom i BF

Ursprungligen av johan dansk:

christofer är bäst. och nu vet jag hur han ser ut när jag råkar teamkill'a honom i BF

Jag kan ta ett kort där jag ser arg ut som du kan ha bredvid datorn när du kör BF. Då kanske du tar det lite mer försiktigt nästa gång

Ursprungligen av Christofer:

Jag kan ta ett kort där jag ser arg ut som du kan ha bredvid datorn när du kör BF. Då kanske du tar det lite mer försiktigt nästa gång

gör som jag, ha ett sånt kort som avatar

  • Oregistrerad
  • 2004-09-21 00:18

Vi ser (alla) fram emot mer TK's isf

1
Bevaka tråden