Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

The Sims 2???

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag vill ha The Sims 2----
vet någon ifall de kommer till mac???

Kommer nog, men när, det är en helt annan fråga.

Aspyr har dock börjat få upp en sanslös fart på portningsavdelningen, så det behöver inte ta allt för lång tid.

Citat från en av dagens nyheter hos IMG:

"Late last month, Maxis' General Manager Neil Young assured Mac fans in a community chat hosted on the game's official website that a Mac version of the popular god game is in the works, however the title didn't yet have a release date. While his comments don't constitute an official announcement, Mac fans of the popular game should be pleased to know that this new addition to the best-selling franchise will be gracing our screens soon. While the PC version of the Maxis title is expected to hit store shelves September 17, this milestone for The Sims 2 development team means that efforts will soon be turning to porting the game to the Mac OS."

Visste inte att Neil Young extraknäckade på Maxis;)

Ursprungligen av Nurell:

Visste inte att Neil Young extraknäckade på Maxis;)

Rockin' the free world!

Jag har spelat det en heldag på min PEZE P4 2.0 GHz 512 MB ram, GeForce 3 Ti 500 och jag har 2 saker att säga om det... ta ledigt en vecka innan ni börjar spela.. och se till att ni har snabbare dator än mej för det laggar...

Senast redigerat 2004-09-18 23:19
1
Bevaka tråden