Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

bra pris på PowerMac G4?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag ska sälja min PC och PowerMac G4 AGP för jag ska köpa en iMac G5:D, men jag undrar vad ni tycker jag ska sälja min PowerMac G4 för? den har 640 mb minne och 450 MHz processor och 20 Gb hårddisk.

hej så länge
/Stoffe

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-09-18 16:35

www...........nu/begpriser.php

-edit-
......... = förbjuden adress på 99mac.se (börjar på mac och slutar på t o r g e t)

Ursprungligen av henil:

? ehhm den sidan var lite konstig och jag förmodar att det inte var riktiga sidan men kan du skicka en länk med den riktiga sidan istället?

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-09-18 16:38

Ändrade. Går inte att klicka på länken. Titta på inlägget ovan.

Ursprungligen av henil:

Ändrade. Går inte att klicka på länken. Titta på inlägget ovan.

ahaaa ok tack!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-18 17:08

Sälj den för 4000 vetja.

Ursprungligen av PF:

Sälj den för 4000 vetja.

okey ska försöka

  • Oregistrerad
  • 2004-09-18 18:04

Släng med en stor skärm så blir det kanske rätt lätt. Prova t ex på www.vendolin.se där musikmaffian härjar. Den har ju gott om minne. Hårddisken är dock ingen "selling point"

Ursprungligen av PF:

Släng med en stor skärm så blir det kanske rätt lätt. Prova t ex på www.vendolin.se där musikmaffian härjar. Den har ju gott om minne. Hårddisken är dock ingen "selling point"

nä hårddisken e inge vidare

  • Medlem
  • 2004-09-18 18:14

Såg en annons nyligen av en kille i Växjö som ville ha 1800 för sin G4. Vet inte var det var jag såg den. Här rentav? Eller blocket? Ett pris mer i min smak.

upptäckte att hårddisken e på 30 Gb men till ingen större nytta :/

Skulle kunna tänka mig vara spekulant

1
Bevaka tråden